האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: שנה לפלישה הרוסית לאוקראינה.
בסוף השבוע תמלא שנה לתחילת "המבצע המיוחד" של הרוסים בחבל דונבאס, או כפי שהיה במציאות - תחילת הפלישה הרוסית לשכנתה ממערב. הנשיא ולדימיר פוטין חשב שבתוך שלושה ימים קייב תיפול לידיו, אלא ששנה חלפה והיעד הזה נראה רחוק מתמיד. רוסיה נותרה מבודדת וכושלת, בעוד אוקראינה הפכה ליקירת המערב. הנשיא האוקראיני, וולודימיר זלנסקי, היה עד הפלישה דמות שולית בדיפלומטיה העולמית, וכיום הוא אחד המנהיגים הפופולריים בעולם.
יחד עם פרשננו הצבאי רון בן ישי, שסיקר בזמן אמת את הפלישה לאוקראינה, וחוקר הסנקציות ד"ר תומר פדלון מאוניברסיטת תל אביב והמכון למחקרי ביטחון לאומי - INSS, ניסינו להבין למה פוטין נכשל בכל פרמטר שהציב לעצמו ערב הפלישה? האם הסנקציות של המערב בכלל עוזרות? ומה צריך לקרות כדי שהמלחמה תסתיים? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ב קייב
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ב קייב
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בקייב. בלי גיבוי אמריקני אוקראינה לא הייתה שורדת
(צילום: AFP)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים