האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקרב על עתיד הספרייה הלאומית.
שר החינוך יואב קיש מקדם הצעת חוק שתכפיף את מינוי חברי דירקטוריון הספרייה הלאומית לשר, ולבטל את החוק שמעניק לה מעמד עצמאי. כיום, בעקבות החוק הקיים, הבעלות על הספרייה הלאומית מחולקת בין המדינה, האוניברסיטה העברית וגופים נוספים. המהלך של קיש עורר חששות בקרב סופרים ומשוררים רבים, כמו גם בקרב יורשים של אוספים מרכזיים בספרייה.
יחד עם כתב ידיעות אחרונות איתי אילנאי ואחד מן היורשים הבולטים בארכיוני הספרייה רון עומר, בנה של סופרת הילדים דבורה עומר צללנו אל מרתפי הספרייה בגבעת רם בירושלים ולאינטרסים מאחורי תוכנית השר. ממה חוששים המוחים והירושים? למה טענה היועמ"שית גליה בהרה-מיארה שכותרת הצעת החוק סותרת את תוכנה? ומה הקשר לפרקליט המדינה לשעבר שי ניצן? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
רון עומר
רון עומר
רון עומר, בנה של הסופרת דבורה עומר: "יש מקומות שצריכים להישאר נקיים"
(צילום: יובל חן)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים