האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מסע בעקבות הכפר חווארה, המקום שבו נרצחו האחים הלל ויגל יניב ז"ל ובו התפרעו נערי הגבעות לאחר הפיגוע.
אם תשאלו את המתיישבים בגב ההר, הפיגוע בתחילת השבוע היה רק עניין של זמן. התחושה שכל רגע הם יכולים להיפגע כשהם בדרכם לעבודה או בחזרה הביתה, מלווה אותם כבר שנים. מנגד, מעטים היו אלו שחזו את תגובת הנגד של נערי הגבעות לפיגוע - התפרעויות גדולות שהובילו לשריפת בתים, עסקים וכלי רכב.
יחד עם כתבנו בשטחים אלישע בן קימון צללנו לחיי היומיום המורכבים בין יצהר ואביתר לחווארה, הכפר שבו עובר הכביש המרכזי בגב ההר. מעדויות תושבי הכפר שנכסיהם נפגעו בהתפרעויות, ועד למתיישבים שעדיין חוששים. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מתנחלים הציתו אש בחווארה בעקבות הפיגוע
מתנחלים הציתו אש בחווארה בעקבות הפיגוע
מתנחלים הציתו אש בחווארה בעקבות הפיגוע
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים