האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מה גרם לבני דור ה-Y ודור ה-Z לצאת מהבית ולהצטרף לקרב על עתידה של מערכת המשפט?
המחאה נגד המהפכה המשפטית לא ממש עניינה את צעירי ישראל בהתחלה. אבל משהו קרה בשבוע שעבר, והלהיט התורן הפך להיות "נפלתם על הדור הלא נכון". גם בצד שכנגד ניצבו צעירים תומכי הרפורמה שהתעוררו ויצאו להיאבק על עתיד המדינה. אז מה קרה פתאום לדור ה-Y ודור ה-Z שהחליטו לצאת ולמחות?
יחד עם חוקרת ההתנהגות בעידן הדיגיטלי ד"ר לירז מרגלית וד"ר גיא הוכמן, ראש תוכנית התואר השני בכלכלה התנהגותית באוניברסיטת רייכמן, ניסינו להבין את מאפייני דור העתיד של ישראל. מה הייתה הנקודה שגרמה להם לצאת החוצה ולמחות? איך דפוסי העבודה שלהם קשורים להפגנות האייקוניות בנתיבי איילון? והאם הממשלה באמת נפלה על הדור הלא נכון? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
הפגנה ב איילון מדורה מפגינים מחאה חוסמים לאחר הפיטורים של יואב גלנט
הפגנה ב איילון מדורה מפגינים מחאה חוסמים לאחר הפיטורים של יואב גלנט
מפגינים צעירים חוסמים את איילון לאחר פיטורי יואב גלנט
(צילום: AP)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים