האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקולות מאחורי השביתה והפגנת המחאה כנגד המהפכה המשפטית היום בכנסת.
ועדת החוקה של הכנסת סערה היום לקראת ההצבעה על הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים, הצעה שעברה לבסוף. הסערות בתוך אולם הוועדה תימשכנה גם מעבר לגדר, בהפגנה הגדולה שמארגנים מתנגדי הרפורמה המשפטית, במה שמוגדר כאחד משיאי המחאה.
משפטנים, רופאים, אנשי הייטק, מילואימניקים ועוד - כל אחד והמחאה שלו, כל אחד וההתנגדות שלו לרפורמה המשפטית. יחד עם יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור פרופ' חגי לוין, אלוף במיל' טל רוסו ויזם ההייטק שאול אולמרט, ניסינו להבין איך הרפורמה תשביע על כל אחד מהתחומים, למה החליטו לעלות לירושלים? והאם הם חושבים שיש סיכוי שהמחאה תצליח להביא לפשרה? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ויריב לוין
בנימין נתניהו ויריב לוין
בנימין נתניהו ויריב לוין. יירדו מהעץ עליו טיפסו?
(צילום: דנה קופל)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים
פורסם לראשונה: 06:00, 13.02.23