האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: התקלות החוזרות ונשנות ברכבת ישראל.
רכבת יוצאת בשעה 08:00 בבוקר מתחנת קריית מוצקין, באיזה שעה היא תגיע לתחנת תל אביב השלום? זה תלוי אם יש גם היום תקלה. בשבועות האחרונים מתרבות התקלות ברכבת ישראל - ומי שמשלמים את המחיר הם הנוסעים.
יחד עם רועי רובינשטיין, כתבנו לענייני תחבורה, ומעוז יינון, מנהל קהילת בארכבת, ניסינו להבין מה עובר על רכבת ישראל? למה יש כל כך הרבה תקלות בזמן האחרון? ולמה אף גורם לא לוקח אחריות, מיידע את הנוסעים, מתנצל? האזינו לפרק.
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "פרויקט החשמול הינו אחד ממיזמי התשתית המורכבים שנעשו בישראל, ומטרתו שיפור השירות ומעבר לרכבות חדישות, ירוקות לסביבה, שקטות ומהירות. רכבת ישראל ביצעה תחקורים מעמיקים לתקלות האחרונות ברשת החשמול. לאור זאת, הנחתה הרכבת את החברה שמקימה את תשתיות החשמול בישראל לבצע בדיקות מקיפות לרשת, ולאתר ולתקן ליקויים בהליך הקמת רשת החשמל הרכבתית. הבדיקות והתיקונים החלו כבר לפני מספר שבועות, ויתקדמו בעצימות גבוהה בשבועות הקרובים".
1 צפייה בגלריה
כבל קרוע ברכבת ישראל
כבל קרוע ברכבת ישראל
הכבל הקרוע של הרכבת
בכל יום בוחנים אנשי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים