האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: סערת נתניהו אל-על העלתה מחדש את השאלה מדוע מטוס ראש הממשלה "כנף ציון" עדיין מקורקע?
ימים ספורים לפני שראש הממשלה נתניהו אמור לטוס לביקור רשמי ברומא לא היה ברור מי יטיס אותו לשם. בסופו של דבר הודיעה מנכ"לית אל על ברגע האחרון שהטיסה מאוישת. אבל למה בעצם ראש ממשלת ישראל צריך להיות נתון לחסדיהם של טייסי חברה פרטית כשיש לנו את "כנף ציון" - מטוס הדגל שישראל הכשירה בעלות של מאות מיליוני שקלים בשביל בדיוק המטרה הזאת?
יחד עם כתב התעופה דניאל סלאמה ומנהל רשות שדות התעופה לשעבר אל"מ (במיל') נרי ירקוני ניסינו להבין את הסיפור של כנף ציון. איך העלות שלו המשיכה לעלות כל הזמן עד שהפך לפרויקט שנוי במחלוקת? למה בכלל צריך מטוס כזה? והאם הוא באמת היה יכול למנוע את התקרית הנוכחית? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מטוס ראש הממשלה מוכן בנתב"ג
מטוס ראש הממשלה מוכן בנתב"ג
המטוס בגובה הקרקע
(צילום: ועד עובדי התעשייה האווירית)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים