האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מה למדנו ממבצע "מגן וחץ"? ומה למדו בג'יהאד האיסלאמי?
אחרי מספר ימים של לחימה, בצה"ל כבר עברו לסכם את מבצע "מגן וחץ", והתחושה בצד הישראלי היא של ניצחון מוחץ. אבל אם מסתכלים על התמונה המלאה - זה עוד מבצע שהתחיל בפעולה ישראלית יזומה, מטחי ירי לעבר ישראל, תקיפות של צה"ל, זיגזוגים ושמועות על הפסקת אש - ובסוף חזרה לנוסחה הקבועה של "שקט ייענה בשקט". די דומה לסבב הקודם ברצועת עזה, ולרבים שלפניו.
יחד עם כתבנו אלישע בן קימון, וד"ר מיכאל מילשטיין, ראש הפורום ללימודי פלסטינים באוניברסיטת תל אביב, וחוקר בכיר במכון למדיניות ואסטרטגיה של אוניברסיטת רייכמן, ניסינו להבין מה הלקח ממבצע "מגן וחץ"? איזה דברים ישראל צריכה לקחת לתשומת ליבה כדי למנוע את המבצע הבא? האם הג'יהאד האיסלאמי באמת מורתע? ואיזה מסר הועבר לחמאס? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
תקיפת צה"ל בעזה
תקיפת צה"ל בעזה
תקיפת צה"ל במבצע מגן וחץ. האם הג'יהאד האיסלאמי למד את הלקח?
(צילום: AFP)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים