האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: המתיחות בגבול הצפון.
שיגור עשרות רקטות, הצבת אוהלים בשטח ישראל, ירי טיל נ"ט, ניסיון לפגוע בגדר ולא מעט שריפות שהוצתו סמוך לגבול. בשלושת החודשים האחרונים זה נראה שחיזבאללה רק רוצים לפתוח במלחמה עם ישראל. הפעם התירוץ הרשמי הוא הכפר רג'ר, שבספטמבר 2022 בנה גדר בצדו הצפוני ומאז נכנסו לכפר מאות אלפי מבקרים ישראלים. בחיזבאללה טוענים שמדובר בהפרה ישראלית של תנאי הפסקת האש, יחד עם עוד נקודות נוספות שלטענתם ישראל פלשה אליהן.
יחד עם יאיר קראוס, כתבנו בצפון, וסא"ל במיל' שרית זהבי, מייסדת ומנכל"ית מרכז עלמא ולשעבר קצינת מודיעין, ניסינו להבין מה הסיפור בכפר רג'ר? האם לחיזבאללה באמת אכפת מתושבי הכפר והקרקעות או שמדובר בניסיון לגרור את ישראל למבצע צבאי? ומה הסיכוי שבקרוב ממש תיפתח מלחמת לבנון השלישית? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אש ליד שהבעירו לבנונים לי הגבול
אש ליד שהבעירו לבנונים לי הגבול
הצתה בצד הלבנוני של הגבול. מצפון תיפתח הרעה?
(צילום: JALAA MAREY / AFP)
בכל יום בוחנים אנשי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים