האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: ירושלים מתעוררת לשבוע חדש לאחר שני פיגועי ירי קטלניים בסוף השבוע.
הפיגועים במהלך השבת, שבהם נרצחו שבעה בני אדם וחמישה נוספים נפצעו קשה ובינוני, העלו על סדר היום את בעיית מזרח העיר. שני המחבלים הם צעירים פלסטיניים משכונות מזרח ירושלים, שניזונים מההסתה ברשתות החברתיות ובמערכת החינוך. ברקע נמצאת ההסלמה ביחסי ישראל והרשות הפלסטינית בעקבות המבצע הצבאי בג'נין וההודעה על הפסקת התיאום הביטחוני בין הרשות לישראל.
יחד עם כתבנו בבירה חיים גולדיטש, ראש המל"ל לשעבר האלוף (במיל') גיורא איילנד וד"ר מיכאל מילשטיין, ראש הפורום ללימודים פלסטיניים באוניברסיטת תל אביב וחוקר בכיר במון למדיניות ולאסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן, ניסינו להבין איך מתמודדים עם הדור החדש של המחבלים? האם הצעדים של בן גביר יכולים לרסן את ההסלמה? ואיך מחזירים את תחושת הביטחון לתושבי ירושלים? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר בהצהרה בבית החולים שערי צדק לאחר הפיגועים בירושלים
איתמר בן גביר בהצהרה בבית החולים שערי צדק לאחר הפיגועים בירושלים
איתמר בן גביר בהצהרה לאחר הפיגועים. האשים את היועמ"שית באי-אישור איטום בית המחבל במיידי
(צילום: שלו שלום)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים