האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: דמותו של אחד ממובילי הרפורמה המשפטית, יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט.
ח"כ שמחה רוטמן הוא טיפוס לא שגרתי בכנסת ישראל. למרות גילו הצעיר יחסית הוא מסתובב כבר כמעט עשור במסדרונות הכנסת, ומציג את משנתו לשינוי מערכת המשפט הישראלית. הילד שגדל בישיבה החרד"לית והתמחה במחלקת ייעוץ וחקיקה הוא זה שמוביל עכשיו את יישום הרפורמה המשפטית של הממשלה.
יחד עם כתב "ידיעות אחרונות" עמיחי אתאלי ועו"ד זאב לב, שותפו של רוטמן ב"תנועה למשילות ודמוקרטיה", צללנו לדמותו של האיש שהפך למוקד המחאה נגד התוכנית המשפטית. איך תוכנית ההתנתקות השפיעה על עתידו? מתי החל לדבר על רפורמה במערכת המשפט? והאם הוא ימצא את הדרך לפשרה או שימשיך עד הסוף בכל הכוח? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
שמחה רוטמן ויריב לוין
שמחה רוטמן ויריב לוין
רוטמן ולוין. מובילי הרפורמה
(צילום: דוברות הכנסת)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים