האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: 40 שנה מאז ש"אסון צור" הוגדר על ידי הגורמים הרשמיים "תקלת גז", תתכנס השבוע ועדת בדיקה שתבחן מחדש את נסיבות האירוע.
סדרת תחקירים שפורסמה בשנים האחרונות ב"ידיעות אחרונות" חשפה עדויות ומסמכים חסויים המעלים את האפשרות שמדובר בפיגוע ההתאבדות הראשון של חיזבאללה. האפשרות עולה גם מעדויות של בכירים במערכת הביטחון שטענו כי גורמים בכירים הורו להם לשתוק ולא לדבר על כך. למה רק עכשיו בודקים מחדש את האירוע? מדוע עדיין יש הכחשה גורפת לאפשרות שמדובר בפיגוע? ולמה הניצול ששכב שעות מתחת להריסות משוכנע שמדובר בטיוח? יחד עם העיתונאי רונן ברגמן חזרנו אל התחקירים וניסיונות ההסתרה. האזינו לחלק השני בפרויקט המיוחד.
1 צפייה בגלריה
חילוץ הלכודים בצור
חילוץ הלכודים בצור
חילוץ הלכודים בצור
(צילום: מיקי שוביץ, לע"מ)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים