מי מתעסק עם פוטין?

יותר מ-130 בני אדם נהרגו בפיגוע הטרור הקשה ביותר ב-20 השנים האחרונות ברוסיה. דאעש לקחו אחריות די מהר, אבל זה לא מנע מהנשיא הרוסי ולדימיר פוטין להכריז שאוקראינה עומדת מאחורי המתקפה, וגם להגיב בתקיפה אווירית חריפה. גם העובדה שלא מזמן הודיעו השלטונות ברוסיה שמנעו פיגוע של דאעש בבית כנסת במדינה, או האזהרות האמריקניות, לא השפיעו על העמדה הרוסית הרשמית.
הכותרת
בחסות המלחמה: המרוץ השקט של איראן לפצצה גרעינית
23:50
יחד עם קסניה סבטלובה, ח"כ לשעבר, מזרחנית ומנכ"לית ROPES לשיתוף פעולה אזורי, נכנסנו אל המתיחות בין דאעש לרוסיה. מה ארגון הטרור המזרח-תיכוני מחפש במדינה הקרה? למה ברוסיה התעלמו מהאזהרות ומתעקשים להאשים את אוקראינה? ומי מנסה להכניס את ישראל לכל הקלחת הזאת?

ההחלטה שהציפה את המשבר עם ארה"ב

לאורך כל המלחמה ארה"ב הטילה וטו בכל פעם שעלתה במועצת הביטחון הצעה שישראל לא ממש אהבה. השבוע, לראשונה במלחמה, היא נמנעה במקום להפיל את ההצעה - והמשבר בין המדינות עלה מחדש לפני השטח. ראש הממשלה ביטל יציאת משלחת שהאמריקנים הזמינו, הטונים החריפו - אבל מה המצב באמת בשטח?
הכותרת
ההחלטה שהציפה את המשבר עם ארה"ב | נדב איל
26:25
יחד עם פרשננו נדב איל נכנסו אל הקלחת המדינית. למה ארה"ב החליטה הפעם לא להטיל וטו? עד כמה המשבר בין המדינות חמור? והאם ההחלטה של מועצת הביטחון מחייבת את ישראל וחמאס?

חידת גדעון סער

מההתחלה היה נראה שהחיבור בין "תקווה חדשה" ל"כחול לבן" קצת מוזר, אבל כל עוד השיח היה משפטי ולא מדיני-ביטחוני זה עבד. יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הופתע כששמע בתקשורת את ההחלטה של סער לעזוב את הסיעה המשותפת, אבל לא מאופי ההחלטה. בכל זאת, סער תמיד היה ונשאר בחוגי הימין והליכוד.
הכותרת
חידת גדעון סער
25:14
יחד עם מורן אזולאי, כתבתנו הפוליטית, צללנו לקלחת הפוליטית. איך מי שהתמודד על ראשות הליכוד מצא את עצמו בסיעה אחת עם בני גנץ? למה היחסים בין השניים הידרדרו לאחרונה? והאם גדעון סער יחזור בקרוב הביתה, לליכוד?

המרוץ של איראן לפצצה בחסות המלחמה

בזמן שהעולם עסוק במלחמה בדרום ובעימותים מול החות'ים, איראן מקדמת את תוכנית הגרעין שלה לאט, אבל בטוח. התקדמות בהעשרת אורניום, רכישת רכיבים לבניית ראש נפץ והמרחק לפצצה גרעינית מתקצר ועלול להגיע בקרוב למרחק של החלטה פוליטית אחת בטהרן.
הכותרת
בחסות המלחמה: המרוץ השקט של איראן לפצצה גרעינית
23:50
יחד עם סימה שיין, ראש תוכנית איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) ולשעבר ראש חטיבת המודיעין במוסד, צללנו אל תוכנית הגרעין האיראנית. איך הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית איבדה את המעקב אחרי הפרויקט? האם המלחמה בדרום משפיעה באמת על ההתקדמות? ומה הקשר של הבחירות בארה"ב השנה לכל זה?
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.