האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: 21 שנים בצל הטילים טלטלו את חייהם של ילדי עוטף עזה. איך זה השפיע עליהם כמבוגרים וכהורים לילדים?
שבוע לאחר מבצע "עלות השחר" חזר רון טוביה אל נוף ילדותו - עוטף עזה. ביחד עם אנשים שגדלו לצידו הוא ניסה להבין איך ילדות וגיל ההתבגרות בצל הטילים השפיעו עליהם כאנשים מבוגרים. יונתן לא שוכח את הפיצוץ והאדם שנהרג מולו באימון כדורסל. עינב מספרת בגילוי לב על הפוסט טראומה והרעד בכל הגוף. סיון הדחיקה את העובדה שהיא חיה בעיר הכי מפוגזת בעולם, וכשהבינה - החליטה לברוח. טל איבד את אבא בגלל פצמ״ר, ושילה נפצע כשהיה תינוק. את ״דור הקסאמים״ מעוטף עזה לא הבינו בזמן אמת; היום, הם מנסים לשאוב כוחות מתוך השריטות. זה מה שיש להם להגיד. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
סרטון הפחד של עינב מקיבוץ ניר- עם
סרטון הפחד של עינב מקיבוץ ניר- עם
עינב כרמי בסרטון שהעלתה לרשתות. "כל טריקת דלת מכניסה לחרדה. אף אחד לא באמת מבין אותי".
בכל יום שרון כידון בוחנת עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים