האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: כינוס עצרת האו"ם השנתי, במיוחד בשנה שבה ראינו את המלחמה הקשה באירופה מאז הקמת הארגון, הוא הזדמנות טובה לשאול - מה עושה האו"ם, והאם הוא באמת ממלא את תפקידו?
הייעוד, מזכיר לנו יובל שני, פרופ' למשפט בינלאומי באוניברסיטה העברית, חוקר במכון הישראלי לדמוקרטיה ומי שכיהן כחבר בוועדה לזכויות אדם של האו"ם בז'נבה - הוא למנוע מלחמת עולם שלישית. אבל איך הוא אמור לעשות את זה? באילו מצבים נכשל ואיפה יש לו עדיין ערך רב? מתי מועצת הביטחון יכולה להשפיע? מלבד השאלות שברומו של עולם, על הזווית הישראלית, הבעיות והיתרונות שאפשר בכל זאת למצוא בגוף שבו רוב מובנה נגד ישראל, דיברנו גם עם ד"ר דורי גולד, לשעבר שגרירנו באו"ם. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
כינוס העצרת הכללית של האו"ם דקת דומייה למלכה אליזבת השנייה
כינוס העצרת הכללית של האו"ם דקת דומייה למלכה אליזבת השנייה
דקת דומייה למלכה אליזבת השנייה, אתמול בכינוס העצרת הכללית
(צילום: EPA )
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים