האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: סיפורו של סאלח אל-עארורי, האיש שעומד מאחורי המתקפה המשולבת על ישראל בחג הפסח.
מדינת ישראל הותפקה מכל כיוון במהלך חג הפסח - רקטות מעזה, קטיושות מדרום לבנון, פיגועי ירי בבקעת הירדן וביהודה ושומרון, מהומות במסגד אל-אקצה, הפרות סדר במשולש ופיגוע דריסה בתל אביב. זאת השנה השלישית ברציפות, מאז מבצע שומר החומות, שחודש הרמדאן מלווה בניסיון להבעיר את המזרח התיכון. מאחורי המתקפה המשולבת עומד אדם שדי נחבא אל הכלים - סאלח אל-עארורי, האיש של חמאס בלבנון שמבקש להגשים את מטרת העל שלו: מתקפה משולבת על ישראל מכל החזיתות.
יחד עם תחקירן "7 ימים" איתי אילנאי והחוקר הבכיר באוניברסיטאות תל אביב ורייכמן ד"ר מיכאל מילשטיין, עקבנו אחר התקדמותו ופעולותיו של אל-עארורי - מהימים כפעיל חמאס צעיר, דרך ההתנגדות בכלא הישראלי, ועד להידוק היחסים בין חמאס לאיראן וחיזבאללה. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
סלאח אל-עארורי (מימין) לצד איסמעיל הנייה וחסן נסראללה
סלאח אל-עארורי (מימין) לצד איסמעיל הנייה וחסן נסראללה
סלאח אל-עארורי (מימין) לצד איסמעיל הנייה וחסן נסראללה
(צילום: צילום מסך)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים