היה אפשר להימנע מצווי המעצר

בקשת התובע של בית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג הפתיעה את ישראל. מצד אחד, מדובר בכתב אישום קשה נגד הנהגת חמאס. מצד שני, באותו המסמך הוא ביקש להוציא צווי מעצר גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט. כל זה במקביל למגעים שהתנהלו מאחורי הקלעים, וביקור מתוכנן של התובע בשבוע הבא.
הכותרת
יכולנו למנוע את צווי המעצר, זה מה שעוד אפשר לעשות | נדב איל
29:34
יחד עם פרשננו נדב איל ניסינו להבין אם צווי המעצר הם גזרת גורל. מה ישראל הייתה יכולה לעשות אחרת כדי לא להגיע למצב הנוכחי? מה הסיכוי שבית הדין לא יסכים לבקשת התובע? והאם עוד יש אפשרות למנוע את הוצאת הצווים?

"החוק הרוסי" שמדאיג את אירופה

הממשלה בגאורגיה הצליחה להעביר בפרלמנט את חוק "הסוכנים הזרים" השנוי במחלוקת, ועוררה מחאות סוערות במדינה. מתנגדי החוק טוענים שמדובר בצעד נוסף של הקואליציה אל רוסיה, ובהתרחקות נוספת מהחלום להצטרף לאיחוד האירופי.
הכותרת
החוק הרוסי שמדאיג את אירופה
25:05
יחד עם יאיר נבות, פרשננו לענייני רוסיה, קפצנו לטביליסי. עד כמה רוסיה באמת מעורבת במדינה? האם באמת מדובר בצעד דיקטטורי? והאם השלטון בגאורגיה החליט לתמוך במוסקבה במאבקה מול המערב?

האם איראן תצליח לצאת מהמשבר בהנהגה?

מותו של נשיא איראן איברהים ראיסי הכניס את ההנהגה במדינה למשבר. ראיסי זכה לתמיכה רחבה מצד המנהיג העליון עלי חמינאי, ואפילו סומן על ידו כמחליף אפשרי. עכשיו בטהרן נכנסים לתקופת בחירות לנשיאות, כשהעיניים נשואות למי שחמינאי יסמן כמועמד להחליפו ביום מן הימים.
הכותרת
הקיבוצניק שלא רצה לעסוק בביטחון, ונפל בהגנה על הבית
33:47
יחד עם בני סבטי, חוקר בתוכנית איראן של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), קפצנו לטהרן. עד כמה מותם של ראיסי ושל שר החוץ עבדוללהיאן פוגעים בתוכניות של טהרן בתחום הגרעין והטרור? איך זה ישפיע על ארגוני הטרור הפרו-איראניים? ומי יהיה המחליף של חמינאי?

האם הסדקים בקבינט המלחמה יובילו לבחירות?

העימותים בין החברים בקבינט המלחמה הגיעו בשבועות האחרונים אל קדמת הבמה. זה התחיל עם שר הביטחון יואב גלנט שנשא הצהרה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובמוצאי השבת הגיע האולטימטום של בני גנץ, ומיד אחריו התגובה של נתניהו.
הכותרת
האם הסדקים בקבינט המלחמה יובילו לבחירות?
23:35
יחד עם פרשננו הפוליטי יובל קרני, נכנסו אל הקלחת של קבינט המלחמה. מה טיב היחסים האמיתי בין הצדדים? עד כמה זה משפיע על ניהול המלחמה? ומה הסיכוי שהסדקים יובילו להקדמת הבחירות?

"שכחו מה קרה ב-7/10"

"הכותרת" בסדרת שיחות עם משפחות החטופים, והפעם: שירה אלבג, אמא של לירי, נלחמת להציל את הבת מהפיגוע המתמשך שהיא נמצאת בו. הקניות לתפקיד החדש שנשארו בבית, השיחות הדואגות בבוקר אותה שבת וההחלטה לפרסם את סרטון החטיפה הקשה.
הכותרת
שכחו מה קרה ב-7/10. כאילו רואים את האונס וממשיכים: לירי אלבג עדיין בשבי
33:44
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.