הכותרת - הפודקאסט היומי של ynet, בסדרת פרקים לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים. והפעם: התובנות של רון בן ישי מהמלחמה.
חמישה חודשים לפני שפרצה מלחמת יום הכיפורים צה"ל העלה כוננות בעקבות התרעות על מלחמה שבפתח. המלחמה לא פרצה, הקונספציה התבססה עוד יותר, אבל צה"ל גם הגיע מוכן יותר לרגע האמת. חמישים שנה אחרי מלחמת יום הכיפורים, אפשר כבר לומר שמדובר בניצחון צבאי מוחץ, במיוחד כשמתחשבים בתנאי הפתיחה של ישראל.
טל זרביב שוחחה עם רון בן ישי, פרשננו הצבאי שליווה את הלוחמים בשטח ברוב ימי הלחימה, על החוויות והתובנות שלו מהמלחמה. שינוי הכיוון של מדינות ערב אחרי יום הכיפורים, התכונה הישראלית שבזכותה ניצחנו, והאם אפשר ללמוד משהו שיהיה רלוונטי למלחמה הבאה? האזינו לפרק
במהלך הפרק שולבו קטעי קול מתוך ארכיון צה"ל ומערכת הביטחון ומארכיון תאגיד השידור הציבורי "כאן". סרטו של רון בן ישי על תקופת המלחמה יעלה בסוף השבוע ב-ynet וביישומון כאן BOX.
1 צפייה בגלריה
 רון בן ישי כתב מלחמת יום הכיפורים כיפור
 רון בן ישי כתב מלחמת יום הכיפורים כיפור
רון בן ישי בזמן המלחמה
(באדיבות ארכיון תאגיד השידור הציבורי "כאן")
בכל יום בוחנים אנשי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.