האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: למה כמעט כל ביקור של נבחר ציבור ישראלי בהר הבית, המקום הכי קדוש ליהודים, עלול להבעיר את המזרח התיכון?
למרות האיומים של חמאס, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחר לעלות להר הבית בשבוע הראשון שלו בתפקיד. הביקור ארך פחות מרבע שעה, אבל גרף גינויים מרחבי העולם ועורר את זעם העולם הערבי. יחד עם אלוף (במיל') תמיר היימן, מנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי ולשעבר ראש אמ"ן, וד"ר מיכאל מילשטיין, ראש הפורום ללימודים פלסטיניים במרכז דיין באוניברסיטת תל אביב וחוקר בכיר במכון למדיניות ולאסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן, ניסינו להבין מה יש בהר הבית שהופך אותו ל"חבית הנפץ" של המזרח התיכון? ומה יעלה בגורל הסכמי אברהם אם ישראל תאפשר רשמית תפילת יהודים בהר? האזינו לפרק.
2 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר הר הבית
איתמר בן גביר הר הבית
בן גביר בהר הבית
2 צפייה בגלריה
תמיר היימן
תמיר היימן
אלוף (במיל') תמיר היימן: "כל שינוי קטן בהר הבית ירחיק את סעודיה מכוונותיה לנרמול היחסים".
(צילום: מוטי קמחי)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים