האזינו לפרק מיוחד של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקולות בתוך משכן הכנסת ומחוצה לו ביום שבו עברו בקריאה ראשונה השלבים הראשונים בתוכנית המשפטית של הקואליציה.
עשרות אלפי אנשים מילאו אתמול, שבוע שני ברציפות, את גן הוורדים בירושלים בקריאה לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. אבל למרות המחאה, זה היה משחק ידוע מראש שבו הקואליציה ניצחה בהצבעה והצעות החוק עברו בקריאה ראשונה.
שרון כידון עלתה אל משכן הכנסת ונפגשה עם חברי הקואליציה שציינו יום חג, את חברי האופוזיציה שמזהירים מעתיד שחור, ואת המפגינים שהגיעו מכל רחבי הארץ אל הכנסת. יחד עם כתבתנו הפוליטית מורן אזולאי ניסינו גם להבין למה בליכוד לא נערכו כראוי לקראת החקיקה ואיך זה ישפיע בהמשך? האזינו לפרק המיוחד.
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו, יריב לוין, מירי רגב, ושמחה רוטמן
בנימין נתניהו, יריב לוין, מירי רגב, ושמחה רוטמן
בנימין נתניהו, יריב לוין, מירי רגב ושמחה רוטמן אמש בכנסת
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים