אסיפת הורים
אחיך הקטן נחטף לך מול העיניים, זה אגרוף בבטן: אביתר דוד עדיין שם
28:33

מיוחד: משפחות החטופים מגיעות ל"אסיפת הורים". מדי שבוע, הורים, אחים, נכדים ובני משפחה נוספים בשיחה אישית ופתוחה על החיים עם היקרים שלהם שנחטפו לעזה ב-7 באוקטובר, ועל העולם בלעדיהם.
והפעם, יעלה (18) ועילי (26) דוד, האחים של אביתר שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים. האזינו.

1 צפייה בגלריה
אביתר, יעלה ועילי דוד
אביתר, יעלה ועילי דוד
אביתר, יעלה ועילי דוד
"אחרי שעות של חיפושים וחוסר ודאות באותה שבת שחורה, פתאום קיבלתי שיחה ממספר זר, ומישהו אמר שהוא מעביר לי משהו", מספר האחות יעלה, "הוא שלח צילום מסך מתוך אחד מהסרטונים שחמאס הפיצו באותו בוקר. בסרטון יש חמישה בחורים, אחד מהם הוא אביתר. רואים אותם בחדר חשוך, כל אחד מהם קשור, חלק בלי חולצה. כולם על הרצפה, חלק על הבטן, חלק על הגב. הצלם ממש עבר אחד-אחד עם פנס. הבעת הפנים של אביתר עשתה לי בחילה. הוא היה פשוט מבוהל, עם עיניים פעורות, כמו חיה פצועה".
"הבעה של פחד, מהבטן. פחד על החיים", אומר עילי. "עד אז שיחקנו איזה משחק, שאלתי את אחותי מה את מעדיפה - חטוף או הרוג. בראש שלי, הלכתי להכי גרוע. לראות פתאום סימן חיים היה מטורף. לראות את אחיך הקטן נחטף לך מול העיניים זה כזה אגרוף בבטן. מזעזע. פשוט מזעזע. הסרטונים מחרידים, קשה לנשום. רק קללות וצרחות יצאו לי מהפה". האזינו לפרק המלא.
מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים שלכם.