אסיפת הורים
שיחזירו לנו כבר את השקט: עידן שתיווי עדיין חטוף
32:53

עידן שתיוי (28) אוהב טבע וחיות יותר מכל דבר ולכן למד קיימות. האנשים הקרובים אליו מספרים שהוא רוצה "לעשות רק טוב לעולם". למסיבת הטבע ברעים הוא הגיע בעקבות חבר כדי לצלם את האירוע.
מהרגעים האחרונים המתועדים לפני חטיפתו יודעים שהוא ניסה לנסוע כמה שיותר מהר לתל אביב, ושם התבטא טוב הלב שלו יותר מכל: הוא התנדב לנהוג ברכב של אחד הבליינים שלא היה מסוגל לנהוג. אותו בליין חזר בחיים, עידן נחטף.
דניאל אליהו, גיסו וחברו, התגייס למילואים בזמן שעידן נעדר. היחסים בין עידן ובת זוגתו סתיו, לבין דניאל - שנשוי לאחותו של עידן, היו קרובים וחמים. הארבעה אפילו גרו בשכנות ונהגו לבלות יחד.
כשאליהו השתחרר ושב הביתה, הוא הבין את גודל הזוועה והצטרף למאבק משפחות החטופים. במטה המשפחות לכל אחד יש משימות, זו של דניאל היא קירוב לבבות, כל מה שקשור לתפילות ודת. מאדם שקט, שחייו נעים בין ביתו הפרטי לבית הכנסת - הפך דניאל לדובר שרץ ממקום למקום ופועל במרץ כדי להחזיר את עידן ואת יתר החטופים הביתה. האזינו
בפרק הקודם של "אסיפת הורים" אירחנו את דקל, נכדו של עודד ליפשיץ בן ה-85 שמוחזק בשבי חמאס בעזה. מוזמנים להאזין לו, ולפרקים נוספים, כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים שלכם.