"התרופה הכי טובה". החופש הגדול בעיצומו, לא מעט קייטנות נגמרו ואחרות עדיין לא התחילו - אז מה עושים עם הילדים? ברשת הדיור המוגן "בית בלב" מצאו פתרון יצירתי: קייטנת סבא וסבתא לנכדים, ממש במקום עצמו. למשך שלושה ימים, עשרות נכדים ונינים בגילי חמש עד 12 נהנים מסדנאות, בריכה ומשחקים, עם משפחתם האהובה.
קראו עוד:
5 צפייה בגלריה
הקייטנה
הקייטנה
"מפגש משפחתי, פשוט בקייטנה"
(בית בלב)
"יש פה שמחה גדולה עכשיו, רעש של ילדים וצחוק. זה פשוט מחזיר אותנו לחיים" אמרה אחת הדיירות בבית בלב בפתח תקווה. דיירת נוספת, זהבה צלקא, סיפרה: "זה מרגש אותי מאוד, רק לפני שבוע החלמתי מקורונה, ועכשיו אני מאושרת. לשמור על הקשר בצורה הזו עם הנכדים, ולארח אותם לקייטנה, מדהים שמאפשרים את זה".
לקייטנה הגיעה משפחתה של צלקא, בתה הגדולה רונית, הנכדה שחר והנינה שילת. "אמרו שזו קייטנה של נכדים ונינים, אז גם הן הגיעו", היא מספרת בהתרגשות, ואילו הנינה אומרת: "אני ממש נהנית פה, כיף לי מאוד. אתמול כשחזרנו מכאן הייתי בעננים, טוב לי עם סבתא, עם כל בנות הדודות והאחים בפעילויות פה. זה כמו מפגש משפחתי, פשוט בקייטנה".
5 צפייה בגלריה
הקייטנה
הקייטנה
מתוך פעילויות הקייטנה. "רעש של ילדים, אושר גדול"
(בית בלב)
5 צפייה בגלריה
הקייטנה
הקייטנה
לבלות עם הנכדים בקיץ - בדיור המוגן
(בית בלב)
מנהל הדיור המוגן בית בלב, גיל צפריר, מספר על הרעיון: "רצינו ליצור את השילוב הבין-דורי הזה, ולגרום לדיירים שלנו לחייך ולהיות מאושרים. אנחנו רואים ביומיים האחרונים מה הילדים עושים פה בתוך הבית, כמה טוב זה עושה לסבים ולסבתות ולילדים עצמם. הילדים מאוד נהנים, ובאמת, המקום מלא בחיים ושמחה. האמת שאנחנו מנסים כבר שלוש שנים להרים את הקייטנה הזאת ולא הצלחנו בגלל הקורונה. זו שנה ראשונה ואפשר לראות את התוצאות בשטח, אושר גדול".