האזינו לקטע מתוך תוכניתם של דודו ארז ויואב רבינוביץ ב-ynet radio. והפעם: יעלה טרוסמן-היפלר, מוועד שכונת דובנוב בתל אביב, מספרת על החגיגות השנתיות שהחלו לפני חמש שנים ומאז רק תופסות תאוצה: "האירוע הזה גדל משנה ושנה ומגיע למימדים מפלצתיים".
הכל התחיל מפיילוט קטן בגן, "ומשם האירוע הלך וגדל עד שהגיע ל-2000 אנשים באירוע האחרון", מספרת טרופמן-היפלר, "כל הדבר הזה באמת מחזק את הקהילתיות והדבר הזה התפוצץ לו בקורונה כי אנשים היו צמאים להיפגש אחד עם השני בתנאים בטוחים. זה בכלל לא קשור לחגים ולדתות. זה קשור לקשר בקהילה". ואם תהיתם לאן הולכים כל הממתקים שנשארים אחרי שכואבת הבטן, הקהילה תורמת אותם לבית החולים לילדים "דנה" ובכך ממשיכה לתת לקהילה.
בכל יום ראשון-רביעי בשעה 17:00 דודו ארז ויואב רבינוביץ נותנים זווית קצת אחרת על אירועי היום ב-ynet radio. איך שומעים? בדף הבית של אפליקציית ynet והאתר תמצאו את הנגן שבלחיצה על play יחבר אתכם לשידור. השידור לא ייפסק גם אם תקראו כתבות ב-ynet - ואפילו אם עברתם לווטסאפ או לכל אפליקציה אחרת.
בדרכים תוכלו להפעיל את אפליקציות השמע השונות לרכב – כמו Android Auto למכשירי אנדרואיד ו-CarPlay לאייפון, או RadioIn ובאפליקציות הפודקאסטים השונות. האזינו.