בשיתוף הטוטו
שם: מיכל שוקורוב
גיל: 16
מקום מגורים: בני ברק
ענף: סייף
איך הגעתי לספורט הזה: "התחלתי בגיל תשע כי גיסי היה סייף", מספרת מיכל. "בחרתי בסייף כי זה ספורט אינדיבידואלי וככה כשאת מנצחת, את יודעת שאת ניצחת ולא בזכות מישהו בקבוצה. זה ספורט שמלמד אותך להיות מאוד חזקה מנטלית, כי בתור ילדה זה לא פשוט לחוות הפסדים, להתחיל מחדש ולהתאמן שוב אבל צריך לדעת לבוא יותר טוב לתחרות בפעם הבאה". מיכל מסבירה שבהתחלה עשתה תוצאות טובות באימונים ובתחרויות קטנות וכך זה הפך מקצועי. "לפני שלוש שנים הגעתי למועדון בתל אביב והחלטתי ששם אתאמן. זה הרגיש שזה המקום הנכון עבורי. משך אותי שזה ספורט מיוחד, שלא כולם עושים אותו", היא משתפת.
3 צפייה בגלריה
מיכל שוקורוב – סייף
מיכל שוקורוב – סייף
מיכל שוקורוב
(צילום: אביגיל עוזי)
הישגים בולטים: "בשתי העונות האחרונות יצא לי לקחת מקום שלישי בגביע עולם בדנמרק לקדטים", מסבירה שוקורוב שבנוסף היא מחזיקה בתואר אלופת ישראל לקדטים, אלופת ישראל עד גיל 23 ומקום חמישי באליפות אירופה לקבוצות".
כמה אני מתאמנת: "אני מתאמנת חמש פעמים בשבוע, שלוש פעמים בשבוע יש לי אימונים אישיים עם המאמן שלי ויש גם אימון באמצע השבוע של הנבחרת. בנוסף, אני משתתפת מחנות אימונים בחופשים והחגים ואני טסה לתחרויות כמעט כל חודש. אני בעצם מפסידה חומר וצריך להשלים את זה כל פעם. לפעמים זה כשאתה אחרי אימון עייף ובכל זאת אתה צריך לשבת וללמוד, כדי שהכול יהיה פיקס".
מה החלום: "אני מנסה לעשות את הטוב ביותר בכל פעם. המטרות הקרובות שלי הן אליפות אירופה ואליפות עולם".
3 צפייה בגלריה
מיכל שוקורוב – סייף
מיכל שוקורוב – סייף
"אני מנסה לעשות את הטוב ביותר בכל פעם"
(צילום: אביגיל עוזי)
דבר המומחים: "היא מדברת על הדרך שלה להצליח דרך כישלונות. אני חושב שהמודעות הזאת לפן המנטלי כדי להצליח לספורטאי עילית זה חשוב מאוד" אומר מאמן הכדורסל הבכיר פיני גרשון.
השייטת האולימפית ורד בוסקילה מסבירה: "ענף הסיף זה לא ענף גדול או פופולרי במדינת ישראל, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מדברים על ספורטאיות נשים. וזה שיש לנו כאן נציגה מהענף הזה זה דבר מדהים לדעתי, במיוחד כזאת שכבר בגיל צעיר אנחנו רואים שהיא הגיעה להישגים ברמה הבין-לאומית ואני בטוחה שהיא תהיה מודל לחיקוי לסייפות הצעירות הבאות".
3 צפייה בגלריה
דבר המומחים
דבר המומחים
המומחים של טופ טאלנט 2
(צילום: אינטרוויזיה)
בשיתוף הטוטו