א.ס רמת השרון שמרה על מאזן מושלם. מוליכת טבלת ליגת הכדוריד ניצחה הערב (ב') 30:36 את מכבי ראשון לציון במחזור ה-11 ועצרה את יריבתה שרשמה קודם לכן רצף של 6 ניצחונות. היה זה ההפסד השלישי העונה של הצהובים.
עמית מוטולה, יוסי אפו ומילאן פאבלוביץ' הצטיינו ברמת השרון עם 6 שערים כל אחד. גם השוער דארקו ארסיץ' רשם ערב מוצלח עם 12 עצירות. 7 שערים של ירמי סידי ו-6 של גאפר חדזימרוביץ' לא הספיקו לאורחים.
3 צפייה בגלריה
א.ס רמת השרון
א.ס רמת השרון
א.ס רמת השרון
(צילום: עודד קרני, א.ס רמת השרון)
מכבי קרית מוצקין עברה זעזוע לפני המשחק בו ניצחה 33:37 את מ.כ חולון כאשר המאמן ניר חלימה התפטר (ברק עמר נרשם כמאמן ולספסל הצטרף גם היו"ר פיני ליבוביץ, טרם מונה מאמן קבוע). הדבר השפיע לטובה כאשר הקבוצה השיגה את ניצחונה השלישי העונה.
מנגד, הקבוצה של ניסים פלח רשמה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. מוצקין הייתה טובה יותר לאורך מרבית דקות המשחק, עם יכולת טובה של אופק תורג'מן, סרגי נוסקוב ואלכס בושיץ'. מהלכים של פיליפ לאוביץ', של תורג'מן ושל השוער רן גוטרמן סגרו את הסיפור בדקות האחרונות. מנגד, ההגנה של חולון ללא בראל לנציאנו הפצוע התקשתה לתפקד.
הדרבי של הנגב הסתיים בניצחון של מכבי דימונה 27:30 על מ.כ באר שבע, שהסתבכה בתחתית גם בעקבות הניצחון של קריית מוצקין. מרקו פנדיץ' הצטיין בדימונה עם 8 שערים, גם ניר אדרי הפגין יכולת מצוינת בשער.
3 צפייה בגלריה
מכבי דימונה מול מ.כ באר שבע
מכבי דימונה מול מ.כ באר שבע
מכבי דימונה מול מ.כ באר שבע
(צילום: מכבי דימונה)
הפועל אשדוד גברה 28:36 על עירוני רחובות וחזרה למקום השלישי. המפסידה היא היחידה בליגה שטרם השיגה נקודה. היה זה הניצחון השני ברציפות אותו רשמה הקבוצה של אולג בוטנקו. רחובות עם 10 הפסדים ועדיין ללא מאמן קבוע לאחר הפרידה משחר הבר. שחקנה סאבו מסטר הדריך הפעם את השחקנים מהקווים. רם טורקניץ' (7 שערים), ניבו לוי (6), איתי סויסה (5) ולו אקסברוד (4) היו המבקיעים הבולטים של אשדוד.