עכשיו זה רשמי, עונת הכדוריד שנעצרה במרץ בוטלה, כך נקבע בישיבת הנהלת איגוד הכדוריד. עם כל הכבוד להחלטה שהיה ברור שתתקבל, הסיפור הגדול הוא ההחלטה על כך שמכבי ראשון לציון תוכרז כאלופה למרות שהליגה כלל לא הגיעה לפלייאוף (דורגה במקום הראשון עם עצירת העונה), ובניגוד להמלצה של הוועדה המקצועית.
בעקבות ההחלטה, יושב הפועל ראשל"צ והוועדה המקצועית של האיגוד, דודי פלח, עזב את הישיבה. כמו כן, הוחלט על הקפאת ירידות, וכך מכבי דימונה, שלא השיגה נקודה העונה, נשארת.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ראשל"צ חוגגים
שחקני מכבי ראשל"צ חוגגים
מכבי ראשל"צ. זכתה באליפות על השולחן
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
בנוסף, הוחלט על עלייתה של מכבי ת"א לליגת העל, ובעונה הבאה יהיו 13 קבוצות בליגה. שלושה זרים ישחקו יוכלו לשחק בכל קבוצה גם בעונה הבאה למרות הצעתו המקורית של יו"ר האיגוד, טל לביא, לקיים את הליגה על טהרת הישראלים.
כמו כן, הוחלט לקיים את גמר גביע המדינה לגברים (בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ) לפני פתיחת העונה הבאה. ועדת נשים ביקשה לדון ולהעלות לסדר היום בישיבה הבאה האם לקיים גם את גמר הגביע לנשים.
הנהלת האיגוד כן אישרה עקרונית את המלצת הוועדה המקצועית ו-ועדת הנשים להאריך את חוזיהם של מאמני נבחרת ישראל אולג בוטנקו ואסף לוי ומאמן נבחרת הנשים ראובן יוספולסקי, בכפוף למו"מ הכספי שייערך עימם.