בעוד פחות משבוע יתכנסו מאות מיליוני אוהדי כדורגל מכל ובעולם, ויספרו את השניות לקראת הרגע לו חיכו וציפו בכל תקופת הקורונה - חזרתה של ליגת האלופות למסכי הטלוויזיה.
אז נכון, קהל במגרשים לא יהיה, האבוקות והתצוגות ייאלצו לחכות לעונה הבאה, אם בכלל, אך למרות המרחק הגדול מהקאמפ נואו או מהסיטי אוף מנצ'סטר, יתקיים בכל בית איחוד עם הקבוצה האהובה או השחקן שגרם לו להתאהב במשחק.
1 צפייה בגלריה
מאחרז מול קרבחאל
מאחרז מול קרבחאל
ריאל תצליח למחוק את הפיגור? מאחרז מול קרבחאל
(צילום: רויטרס)
שלב הגומלין שמינית הגמר הולך לספק לנו שני משחקים סופר מעניינים. הראשון הוא קרב הענקיות בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד.
כאוהד ריאל מושבע אני יודע שהסיכויים של הבלאנקוס לא גדולים במיוחד, בהתחשב בעובדה שסיטי מגיעה עם יתרון 1:2 מבברנבאו, ושהספרדים צריכים להשיג לפחות שני שערי חוץ כדי לעבור.
המשחק השני שיתקיים יפגיש בין ברצלונה לנאפולי, לאחר שבמפגש הראשון בסאן פאולו הקטאלנים הצליחו להשוות ל־1:1 בעזרת שער של אנטואן גריזמן. מדובר במפגש בין נציגות משתי מדינות שספגו מכה קשה בעקבות נגיף הקורונה, מה שיוסיף עוד דרמה ואמוציות במשחק.
אז עוד רגע כל הטוב זה קורה. לאחר ציפייה של יותר מחמישה חודשים מבודדים ומרוחקים, נשב כולנו בסלון, אבא יביא את הפיצוחים ואת הקורונה (הבירה, כן?), ונצפה יחד עם המשפחה והחברים באחד מהקונצרטים שהכי מחממים לנו את הלב, זה שגורם לנו לשכוח מכל הצרות, בטח בתקופה הקשה הזאת. 90 דקות של שפיות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.