הפועל ראשל"צ הודיעה הבוקר (שני) שהמאמן והסמל הגדול שלה, עידן מימון, ממשיך כצפוי גם בעונה הבאה. אבל החדשות העיקריות מבחינתה הן החזרתו של טל הרשקוביץ, שחקן נבחרת ישראל, שהיה שותף לאליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד.
שחקן הפינה, שכבר זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות ושני גביעים, שב אחרי ארבע עונות (שנתיים בבני הרצליה ושנתיים באשדוד) לראשל"צ, בהן גם היה אחד הכובשים המובילים בליגה.
1 צפייה בגלריה
טל הרשקוביץ ועידן מימון
טל הרשקוביץ ועידן מימון
טל הרשקוביץ ועידן מימון
(צילום: הדר ואן קולא)
"חזרתי לקדנציה שנייה במקום בו גדלתי, ומעבר לשמחה על החזרה הביתה, אני חושב שבונים קבוצה מוכשרת וטובה ומקווה ומאמין שנחזור למסלול התארים", אמר הרשקוביץ.
מימון: "אני שמח מאוד שטל חוזר הביתה, זאת סגירת מעגל עבורו ועבור המועדון. טל שחקן מצוין, והוא חוזר כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. מעבר לזה, אנחנו נהיה קבוצה צעירה ואני מצפה מטל להיות אחד הלידרים ולתרום מהניסיון שלו".
בתוך כך, התמונה באשדוד (וגם בהפועל ראשל"צ) מתחילה להתבהר - אחרי ההחתמה של יותם טל ועומר גרא שעשו את הדרך ההפוכה מהפועל ראשל"צ לאשדוד, וצירופם של ולדי קופמן וגיא קורדובה, גם השוער הסרבי טומיסלאב סטויקוביץ' האריך את חוזהו באשדוד.
סטויקוביץ היה ה-MVP בגמר הפלייאוף בעונה שעברה בזכייה של אשדוד, ונחשב לאחד השוערים הטובים בליגה.
בנס ציונה, האח של עידן מימון, עומרי, ימשיך לעונה שלישית על הקווים, ובקבוצה האריכו את החוזים של האחים שלומי ואראל צייטלר, שחקני הנבחרת הבוגרת והעתודה של ישראל.