מייק טייסון היה כידוע לא רק אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, אלא גם טיפוס שנוי במחלוקת שישב בכלא בגלל אונס והיה מעורב באינספור שערוריות, שהזכורה ביותר הייתה תקרית נשיכת האוזן של איוונדר הוליפילד ב-1997. כעת הוא גם גילה כיצד ידע לתחמן את המערכת.
טייסון היה מכור לסמים וכעת סיפר כיצד נקט בדרכים יצירתיות על מנת להתחמק מהבדיקות. לדבריו, הוא השתמש בשתן שלו בנו, שהיה אז ילד קטן, כאשר מסר את המבחנות לבדיקה.
2 צפייה בגלריה
מייק טייסון
מייק טייסון
מצא איך לתחמן את המערכת. מייק טייסון
(צילום: AP)
"לפעמים הייתי שם בבקבוקים את השתן של הבן שלי ולפעמים את זה של אשתי", סיפר טייסון. "עד שיום אחד אשתי אמרה לי שאני יכול לקבל תוצאות של בדיקה שיעידו על כך שאני בהריון. פחדתי מזה, אז החלטתי להשתמש רק בשתן של הילד".
טייסון (54) אמר את הדברים לקראת קרב הראווה בו יתמודד נגד רוי ג'ונס ג'וניור ב-28 בנובמבר. שניהם נרשמו לבדיקות סמים לקראת האירוע.
2 צפייה בגלריה
מייק טייסון
מייק טייסון
"אשמח להילחם שוב נגד הוליפילד". טייסון
(צילום: AP)
כשהוא נשאל לגבי האפשרות שיתמודד שוב מול הוליפילד, יריבו הוותיק, השיב טייסון: "אשמח מאוד לעשות את זה. זה משהו שיהיה ניתן לעשות אם אנשים ירצו. אני לא רוצה לעצור אחרי קרב אחד. יש עוד סופרסטארים בסטטוס שלי שגם ישמחו להיות מעורבים. אני אסיר תודה על הבריאות שלי ועל כך שאני יכול לעשות את זה".