עוד שבוע עבר וליגת הכדוריד עדיין מושבתת בעקבות הסגר ובניגוד לליגות בכדורגל וכדורסל. באיגוד הכדוריד נאלצו להודיע אחר הצהריים (חמישי) לקבוצות, שמחזור המשחקים שתוכנן למחר - ידחה ככל הנראה ליום שני, וזאת עוד לפני החלטת הממשלה המסתמנת להאריך את הסגר בסוף השבוע. באיגוד הבינו שמשרדי הספורט והבריאות לא מתכוונים להחריג את הליגה, למרות הבג"צ שהגישו בנושא.
במצב הזה, ורצון של הקבוצות לדעת האם להיערך ולקיים אימון מסכם לקראת משחק, הוחלט על דחייה (זאת לאחר שאימונים כאלו נדחו ברגע האחרון בשבועיים האחרונים). כמו גם העובדה שבמכבי ת"א ובא.כ נס ציונה התגלה במהלך היום שחקן מאומת, והשחקנים נדרשו לבדיקות קורונה על פי המתווה, כדי לחזור לפעילות ותשובות לא היו צפויות להתקבל לפני מחר - והמשמעות שמשחקי שתי הקבוצות היו נדחים.
1 צפייה בגלריה
א.ס רמת השרון מכבי ראשון לציון
א.ס רמת השרון מכבי ראשון לציון
הכדוריד מושבת
(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)
"במקום שיחריגו את ליגות הכדוריד הבכירות כפי שעשו עם הכדורגל והכדורסל, ממשיכים להתייחס לכדוריד ולענפי ספורט נוספים כאל הבן החורג. זה בלתי נתפס, שבעידן שהכדוריד נמצא בפרויקט לאומי, ואנחנו בפתח תחרויות בינלאומיות מכריעות ברמת הנבחרות - התעקשו לאורך כל השבוע לדחות את התשובה לבג"צ, ולא לקבל החלטה מוקדמת לאפשר חזרה למשחקים כבר בסוף שבוע זה", אמרו באיגוד.