להגיד את האמת? אני לא מבין את כל הפרשנים שמכנים את ז'וזואה "השחקן הכי מוכשר בארץ", ומדביקים לו עוד כל מיני סופלרטיבים שלטעמי הוא לא ראוי להם. בשורה התחתונה, מדובר בשחקן אוברייטד, ולא פלא שהוא הגיע לישראל ולא משחק בליגה טובה יותר. יש לזה סיבה טובה.
אם מסתכלים על הדברים לעומק, ז'וזואה הוא שחקן עם רגל שמאל טובה סטייל, אבל החמצת הפנדל נגד בית"ר ירושלים הייתה עוד רמז לחולשה של השחקן הזה, שלא יודע לתת גולים מול קבוצות מרכז טבלה ומעלה אלא רק מול קבוצות נחותות מבאר שבע. הוא לא נותן מספרים ששווים את כל ההתלהבות סביבו. אם אני רוני לוי, הקשר הפורטוגלי הוא השחקן הראשון שאני משחרר מבאר שבע.

1 צפייה בגלריה
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה מחמיץ פנדל
(צילום: אורן אהרוני)

בחלק התחתון של הטבלה, אני לא מצליח להבין מה חשבו בהפועל כפר סבא כשהחתימו את אלישע לוי כמאמן. בכל פעם שאני רואה ראיון של אלישע בטלוויזיה, זה עושה רושם כאילו הוא מפרשן את המשחק, ולא מאמן את אחת הקבוצות. בהפסד האחרון נגד הפועל חדרה הוא אמר, ואני מצטט: "לא ראיתי כדורגל משתי הקבוצות. חדרה עשו מה שצריך וניצחו". אני מצטער, אלו התבטאויות של פרשן ולא של מאמן.
כפי שאני רואה את הדברים, אין לו את הכלים להשאיר את כפר סבא בליגה, ולא ברור לי איך הוא עדיין מאמן בליגת העל. יש שם בעיה רצינית: שפת הגוף שלו משדרת חולשה יחסית, והוא מצטייר כאיש מקצוע שאין לו סמכות אמיתית, ומעבר לכך, אין לו ציפורניים לשלוף כדי להיאבק ברצינות בקרב על ההישרדות. הרי תמיד אמרו עליו שהוא נחמד מדי. מבחינתי, כפר סבא כבר ירדה ליגה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.