התפשטות הקורונה משפיעה בתקופה האחרונה על לא מעט אירועי ספורט ומי שחווה זאת כעת היא קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא. אלופת המדינה הייתה אמורה לארח ביום שלישי הקרוב את לודז' הפולנית למשחק במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות ושבוע לאחר מכן להתארח אצל האלופה הפולנית.
מכיוון שישראל לא יכולה לארח את המשחק הראשון בשל מצב התחלואה הוחלט ששני המשחקים יתקיימו בפולין. ביום שלישי וחמישי הקרובים (22 ו-24 בספטמבר). עם זאת, במהלך השבוע האחרון נדבקו ארבע שחקניות של כפר סבא, ביניהן הקפטנית גלית דבש ואנה וליקי. גם מאמן הקבוצה אלעד שפגט ומאמן הכושר נמצאו חיוביים לנגיף.
1 צפייה בגלריה
גלית דבש בפעולה
גלית דבש בפעולה
גלית דבש. נדבקה
(.צילום: CEV)
בכפר סבא נאלצו לפנות לאיגוד הכדורעף האירופי וליריבה בבקשה לדחות את המפגשים לאחר יום כיפור, אז צפויים להחלים כל אנשי המועדון. בלודז' סירבו ויו"ר כפר סבא, גרי אברמוביץ', פנה לכל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם שגרירות ישראל בפולין, איגוד הכדורעף בישראל ולנשיא הקבוצה הפולנית. נכון לרגעים אלו התשובה נותרה שלילית וכפר סבא תודח ככל הנראה למפעל השני בחשיבותו ביבשת.
כך כתב אברמוביץ' למקבילו הפולני: "בגלל הקורונה חלק מאנשי המועדון שלנו לא יכולים לטוס ולשחק בשבוע הבא נגדכם. אני מקווה שתדעו לכבד את המצב ולהיות גמישים איתנו. אחרי שישה חודשים הדבר היחיד שהבנו הוא שהנגיף אינו צפוי ולא אכפת לו מערים, מדינות ובני אדם. כנשיא לנשיא אני מבקש וקורא לך להחזיר את המועדון שלך למסלול הספורט. לא ניתן לווירוס לנצח".
המנכ"ל, יעקב הרשקו, הוסיף: "המשחקים בליגת האלופות מהווים הצהרות כוונות חשובה לדרך ולמטרות של המועדון. ההשקעה בבניית הקבוצה והצגת הדרך לדור הצעיר היא חשובה מכל. עצוב שהקורונה לפגוע בספורט".