חיים גוזלי ממשיך לנצח, גם בגילו המתקדם (47) וגם בענף ספורט חדש מבחינתו. הלוחם הישראלי, שפרש לפני שנה וחצי מתחרויות ה-MMA, ניצח לפנות בוקר (שבת) בקרב הראשון שלו באיגרוף ללא כפפות.
גוזלי הביס בנוק אאוט בקרב שהתקיים בפלורידה, ארה"ב במשקל עד 93 ק"ג את ג'ון מקאליסטר במסגרת ה"נאקלמאניה 16", אירוע שהתקיים במסגרת התאחדות BKFC (Bare Knuckle Fighting Championship).
3 צפייה בגלריה
חיים גוזלי
חיים גוזלי
גוזלי בקרב
(צילום: bkfc)
בסיבוב השני הסתער גוזלי באגרופים על יריבו (מכונה the great one) והצליח להכניע אותו. גוזלי נחשב למתאגרף המבוגר ביותר בעולם והוא הישראלי הראשון המייצג את המדינה בענף החדש, המהווה חזרה למסורת של קרבות האיגרוף שהופסקו בסוף המאה המאה ה-19. ההתאחדות מנסה למשוך לוחמי UFC ומתאגרפים לשעבר על מנת להגביר את העניין והענף אכן הולך וצובר תאוצה בארצות הברית.
בניגוד לקרבות האיגרוף הקלאסי וה-MMA, המתחרים ב-BKFC נלחמים זה מול זה בזירה עגולה מוקפת בחבלים. הם מתחילים את הקרב כשהם עומדים בתוך מעגל קטן קרובים אחד לשני ומכים באגרופים חשופים. הקרב נמשך בדרך כלל 10 סיבובים בני שתי דקות כל אחד, למעט מקרים בהם אחד המתחרים משיג ניצחון בנוק אאוט. ההתאחדות נוסדה על ידי המתאגרף לשעבר דייויד פלדמן, ערב הקרבות הראשון נערך ב-2018 והפעם היה הארוע ה-16.
3 צפייה בגלריה
חיים גוזלי
חיים גוזלי
"פה אתה מרגיש ממש לוחם". השופט מכריז על הניצחון של חיים גוזלי
(צילום: יח"צ)
"להלחם בספורט הזה זה משהו אחר לגמרי, פה אתה מרגיש ממש לוחם", הגיב גוזלי בשיחה עם ynet לאחר ניצחונו. "זה הרבה יותר קשה מ-MMA והרבה יותר אגרסיבי. אתה ממש מרגיש שזה לחיים ולמוות. בסיבוב הראשון הרגשתי שאני מפסיד, הגעתי לפינה ואז המאמן חזי רכטמן החזיר אותי לפוקס".
בקרב לנשים שמשך עניין רב ניצחה בריטיין הארט את פייג' ואנזנט, לוחמת MMA שעזבה את ה-UFC אשר נחשבת לסלבריטי בארצות הברית ומפורסמת בעיקר בשל המראה החיצוני שלה, הופעתה בתוכניות ריאליטי וצילומי הדוגמנות בהם כיכבה.
3 צפייה בגלריה
השופט מכריז על הניצחון של בריטיין הארט
השופט מכריז על הניצחון של בריטיין הארט
השופט מכריז על הניצחון של בריטיין הארט
(צילום מסך)
פייג' ואנזנט באינסטגרם לאחר הפסדה
הארט, שניצחה בהחלטת שופטים אחרי ששלטה בארבעה מבין חמשת הסיבובים, הגיבה בסיום: "הניצחון הזה חשוב לי מכיוון שפייג' הייתה אלילה בשבילי, היא יפה ויודעת לפרוץ גבולות".
בקרב במשקל עד 64 ק"ג נטל דאט אינגוויאן את התואר העולמי כשניצח את האלוף הקודם ג'וני בדפורד בהחלטת שופטים פה אחד.
כריס ליבן (40), המכונה "the Crippler" (מטיל המומים) וזכור מהופעותיו במסגרת ה-UFC (בייחוד בזכות ניצחונו על ואנדרליי סילבה ב-2011), סיים את הקריירה כשניצח בנוק אאוט בסיבוב הראשון את קוונטין ("הגיבור") הנרי בקרב המרכזי לגברים במשקל עד 85 ק"ג.