כבר הרבה מאוד זמן שניימאר נמצא מעבר לשיא - אבל הוא עדיין שחקן נהדר וכל שער שלו בצבע. בעוד כחודשיים פ.ס.ז' תפגוש את ברצלונה במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. אולי ברצלונה לא בעניינים בזמן האחרון וישנן שמועות שמסי יעזוב כבר בינואר, אבל היא לא פחות טובה מפריז סן ז'רמן. אם השחקנים מעיר האורות רוצים לנצח, הם יצטרכו את ניימאר בשיאו, כפי שהיה בברצלונה.
יש סיכוי שזה יקרה, כי הירידה ביכולת של הברזילאי לא מתבטאת באירופה: העונה בליגת האלופות הוא הפציץ עם 6 שערים (כולל שלושער נגד בשקשהיר), ונמצא במקום הראשון בטבלת הכובשים ביחד עם אלבארו מוראטה, ארלינג הולאנד ומרקוס רשפורד. אם ימשיך כך גם נגד הקטלאנים, הפריזאים יטיילו לרבע הגמר.

1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(צילום: AFP)

אם כבר מסי - לאחרונה אמר ניימאר כי הוא רוצה שמסי ישחק איתו בפריז בעונה הבאה. ע"פ הדיווחים, כבר התחיל מו"מ בין מסי לפ.ס.ז', והאפשרות ריאלית. רק שגם מסי עצמו כבר מעבר לשיא, וכנראה שהצמד חמד הזה לא יהיה כמו שהיה לפני חמש שנים. אולי הם לא יהיו הצמד הטוב בעולם אם יתאחדו. הרי שחקנים שעדיין היו אנונימיים בתקופתו של ניימאר בברצלונה, כמו מאנה, סלאח והולאנד, דופקים נתונים מרשימים ואפילו מראים שהם אולי יותר טובים ממנו.
ובכל זאת - אמנם המספרים של ניימאר לא דומים לאלה מברצלונה, אבל הוא עדיין כובש בצרורות, כנראה בזכות העובדה שרוב הקבוצות בליגה הצרפתית הן כמה רמות מתחת לפריז. יש לו שיתוף פעולה נהדר עם קיליאן אמבאפה, אנחל די מריה ועוד כמה שחקנים מעולים. אמנם זה לא ניימאר של ברצלונה, אבל הוא עדיין ניימאר: החלוץ שמלהטט על מגרש שלם וכובש בגאונות, שבכל משחק מדהים אותנו מחדש.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.