ח"כ עופר שלח אמר לפני שנים, בגלגולו הקודם כפרשן ספורט, כי מכבי ת"א צריכה לכלול ברשימת ההטבות למנויים שלה פטור מתשלום עבור ניידות שח"ל. לאור התצוגות שלה השנה, די ברור שהמשפט תקף גם להיום.
מכבי של השנה מביאה את עצמה למשחקים צמודים ולהכרעות על חודם של סלים בודדים. ביום שישי היא עשתה זאת, אבל לשם שינוי בהצלחה. כל הכבוד לה שהיא עשתה זאת כשסקוטי ווילבקין לא במשחק וקולע רק 7 נקודות נגד ברצלונה. ברכות לדראגן בנדר, ששנייה לפני תום החוזה הקצר שקיבל מהמועדון נולד מחדש וקלע 15 נקודות. גם טיילר דורסי ואלייז'ה בראיינט תרמו את שלהם, שלא לדבר על אות'לו הנטר – בגלל סל הניצחון ולמרות מפגן העונשין המחריד. ממש לא פשוט לנצח את הקבוצה של שאראס, אחת המועמדות המרכזיות לזכייה ביורוליג העונה.
1 צפייה בגלריה
האנגה מול ווילבקין
האנגה מול ווילבקין
האנגה מול ווילבקין
(צילום: EPA)
הסוד ליצור רצפים של ניצחונות באירופה הוא משמעת חזקה בהגנה ובהתקפה, אחריות בלקיחת הזריקות והכי חשוב - לתת מנוחה לשחקנים המובילים. בלעדיהם, קשה עד מאוד לטפס במעלה הטבלה. סביר להניח שמכבי לא תזכה העונה ביורוליג, אבל אם תציג את אותה רמת נחישות בהמשך השנה, אולי נראה אותה בשמינייה הראשונה. גם נגד פנתאנייקוס זה חייב להימשך. הקבוצה היוונית מדורגת במקום ה־14, מתחת למכבי ת"א וגם היא מגיעה מעודדת לאחר שניצחה את אלבה ברלין. נדוביץ' ופפטראו חייבים לקבל טיפול צמוד ואפילו שמירה כפולה. האם אפשרי לנצח אותם ביום שלישי? בהחלט כן.
הדרך לניצחון מתחילה לפני שדורכים על הפרקט, בראש של כל מי שייטול חלק במשחק. גם לצוות האימון יש אתגרים. יאניס ספראפולוס צריך להדריך את שחקניו לנטרל מהלכים בהגנה ולא לרוץ מהר מדי, מחשש לאיבודים מרובים. מעבר לזה, זו עונה משוגעת ולא רק בשל הקורונה. בשנה שבה באיירן מינכן ברביעייה הראשונה, כל דבר יכול לקרות. אז, לעבודה!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.