אמיר עופר, מי שאימן בשש השנים האחרונות במכבי פ.מ רעות והיה חלק מצוות הנבחרת במים פתוחים - מונה היום (חמישי) למאמן הנבחרת החדש ויעשה את המעבר למכון וינגייט.
מי שייפרד בסוף העונה מהאקדמיה ומהנבחרת אחרי שנים רבות הוא המאמן הראשי חנן גלעד, אשר ביקש לסיים את תפקידו ונתן את ברכת הדרך לעופר כמחליפו. תחת אימונו של גלעד, שחגג 70 לא מכבר, עברו עשרות ואף מאות שחיינים מוצלחים, כולל טובי שחייני ישראל, אלופים ושיאנים. חנן אימן בנבחרות ישראל השונות מ-1985 ובאקדמיה למצוינות משנת 2000.
2 צפייה בגלריה
אמיר עופר
אמיר עופר
אמיר עופר
(צילום: איגוד השחייה)
״אני מודה לאיגוד השחייה ולשחיינים שנתנו לי את האפשרות לעבוד איתם. הייתה לי תקופה ארוכה של 35 שנה בנבחרות ישראל וכעת אני מוכן לאתגרים הבאים. אני מאחל הצלחה רבה לאמיר עופר בתפקיד, אני בטוח שהוא יצליח ואסייע לו בכל שיבקש״ בירך המאמן היוצא.
יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון אמר: "חנן גלעד, מלבד היותו מאמן ענק, הוא גם נשמה ענקית. חנן נתן המון לשחייה הישראלית בעשורים האחרונים, הן באקדמיה, הן בנבחרות והן בשנים האחרונות במים הפתוחים והמרחקים. אני רוצה להודות לו באופן אישי ולאחל לו המון הצלחה בהמשך. הלוואי ומשפחת השחייה הישראלית תזכה לעוד מאמנים רבים כמוהו. אני גם שמח שהוא חנך באופן אישי את אמיר עופר בשנים האחרונות ובטוח שדרכו של אמיר סלולה להצלחה בתפקידו החדש".
2 צפייה בגלריה
חנן גלעדי
חנן גלעדי
מוכן לאתגרים הבאים. חנן גלעדי
(צילום: איגוד השחייה)