כשמזכירים את השם "ריאל מדריד", השמות הראשונים שעולים לנו לראש הם סרחיו ראמוס, אדן הזאר , קארים בנזמה ואפילו כריסטיאנו רונאלדו שכבר כמעט 3 שנים לא בקבוצה. לצד כל אלה עומד בחור צנוע למדי, לא הטייפקאסט של הכוכב שהיינו מצפים לראות משחקן במעמדו או משחקן בריאל במיוחד - אבל בכל זאת, הוא מצליח להיות השחקן החשוב ביותר בבלאנקוס. מדובר כמובן בלוקה מודריץ'.
עונת 2020/2021 התחילה, איך לומר בעדינות, בצורה מזעזעת עבור ריאל. עלייה לשלב הבא בליגת האלופות רק במשחק האחרון לצד הפסדים מביכים לקבוצות קטנות בליגה הספרדית, והיה נראה שמשהו במכונה של זינדין זידאן פשוט לא עובד. ואם כל זה לא מספיק - הזאר, שאמור היה להיות הכוכב הגדול, נפצע ללא הפסקה ומשאיר את המאמן עם לא מעט כאבי ראש. אבל נדמה שכמו שמודריץ' השתלט על המועדון ב-2018 הגדולה בה זכה ב"כדור הזהב", הוא מתעלה שוב. הקשר הקרואטי חווה את אחת העונות הטובות בקריירה, ונראה שדווקא בגיל 35 הוא מגיע לשיא שלו.

1 צפייה בגלריה
ריאל מדריד מול סוסיאדד
ריאל מדריד מול סוסיאדד
לוקה מודריץ'
(צילום: Getty Images)

כשזכה בפרס שחקן השנה בעולם דובר על "גניבה", ובאמת בעונה שעברה חלה ירידה קלה ביכולת של מודריץ' (כמו כל ריאל מדריד בשנתיים וחצי האחרונות). מודריץ' הואשם בכך שכבר אינו אותו שחקן, אך העונה, כשכל ריאל מקרטעת, ברור לכולם מי המנוע וללא ספק השם החשוב ביותר על המגרש. בעוד קשרים גדולים לא פחות ממנו מצאו את עצמם משחקים בליגות חצי מקצועניות (ויסלחו לי יפן וסעודיה), הקרואטי מגלה את עצמו מחדש, ויותר מזה - זידאן נותן לו את המפתחות לנהל את המשחק.
בשנים האחרונות אנחנו נתקלים יותר ויותר בתופעה הזו, של כדורגלנים מבוגרים שמגלים את עצמם מחדש - כריסטיאנו, זלאטן איברהימוביץ', אפילו ג'יג'י בופון בן ה-42. זה רק גורם לנו לרצות להאמין שגם התופעה שנקראת לוקה מודריץ' תימשך כמה שיותר, ושנדע להעריך שחקנים גדולים גם בלי שנשמע מהם יותר מדי. מי היה מאמין שבעונה הראשונה שלו במועדון הוא נבחר לבלוף העונה ע"י האוהדים?
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.