ארון רוג'רס לא רצה לזכות בתואר ה-MVP השלישי שלו בצורה הזו. הקוורטרבק של גרין ביי חתם עונה מדהימה עם ההכתרה כשחקן המצטיין של ה-NFL, מה שעשה גם בסיום עונות 2011 ו-2014, אבל הפעם זה קורה אחרי הפסד ביתי צורב בגמר ה-NFC לטום בריידי וטמפה ביי שישחקו הלילה בסופרבול.
"זה כבוד גדול", אמר רוג'רס בנאום מוקלט. "2020 הייתה שנה מטורפת עם המון שינויים, צמיחה, כמה רגעים מדהימים שנכנסו לי לזיכרון, 180 ימים רצופים בהם בדקו לי את השערות באף, בהם שיחקתי מול יציעים ריקים או מעט מאוד קהל. גם התארסתי, ועל הדרך נתתי כמה מהמשחקים הטובים בקריירה שלי". רוג'רס הוא השחקן השלישי בלבד בתולדות הליגה שהוביל את הליגה במסירות לטאצ'דאון (48) יחד עם המספר הנמוך ביותר של כדורים שנחטפו (5).
2 צפייה בגלריה
ארון רוג'רס עם הכדור
ארון רוג'רס עם הכדור
זכה ב-MVP, אבל לא יזכה באליפות. רוג'רס
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ארון רוג'רס
ארון רוג'רס
"שנה מטורפת". רוג'רס
(צילום: AP)
הוא קיבל 44 מ-50 הקולות של העיתונאים שהשתתפו בבחירה, כשארבעה הלכו לג'וש אלן, הקוורטרבק שלקח את באפלו לגמר ה-AFC, ושניים לפטריק מהומס, שינסה להביא הלילה לקנזס סיטי אליפות שנייה ברציפות. אגב, לפני המשחק, עדיין בקנזס סיטי, עוזר המאמן של הצ'יפס - בריט ריד, שהוא גם בנו של המאמן אנדי ריד – היה מעורב בתאונה בה ילד בן 5 נפצע קשה. ריד הודה כי שתה מספר משקאות לפני כן, אך נכון להערב טרם הואשם בעבירה כלשהי.
קווין סטפנסקי, שהחזיר את קליבלנד לפלייאוף אחרי 18 שנה והביא לה שם ניצחון ראשון מאז 1994, נבחר למאמן השנה. ארון דונלד, המכונה של לוס אנג'לס ראמס, נבחר לשחקן ההגנה המצטיין בפעם השלישית בארבע עונות, הרץ דרק הנרי מטנסי לשחקן ההתקפה המצטיין, והרוקים הטובים ביותר הם הקוורטרבק ג'סטין הרברט מהצ'ארג'רס (התקפה) וצ'ייס יאנג מוושינגטון (הגנה).
בחירות שכנראה ריגשו הרבה יותר את הקהל הנוסטלגי התבצעו להיכל התהילה של הפוטבול, ומי שנכנס לשם בניסיון הראשון הוא פייטון מאנינג, מגדולי הקוורטרבקים בכל הזמנים. מאנינג הוא הקוורטרבק הפותח היחיד בהיסטוריה שזכה בסופרבול עם שתי קבוצות שונות, אינדינאפוליס ודנבר, ומחזיק בשיא הזכיות לשחקן בתואר ה-MVP של הליגה, לא פחות מחמש פעמים. שמות בולטים נוספים שנבחרו להיכל התהילה הם שחקן ההגנה צ'ארלס וודסון והתופס האגדי של דטרויט, קלווין "מגהטרון" ג'ונסון.