עונת 2019/2020 הסתיימה רק בשלהי חודש יולי עקב התפרצות נגיף הקורונה בממלכה, שאילצה את הפסקתו של הכדורגל למשך שלושה חודשים. באותה עונה, עד הפסקת הפרמייר־ליג בתחילת מרץ, מאבק האליפות כבר הוכרע ולא באמת היה הרבה על הכף. הקבוצות חזרו לשחק ולא ראינו שינוי דרסטי. יחסי הכוחות בין הגדולות לאחרות נשארו כבעבר, וקיבלנו בסופו של דבר את הסיום הצפוי גם מבחינת האליפות וגם מבחינת היורדות.
פחות מחודשיים מאז שריקת הסיום, נפתחה עונה חדשה בצל הנגיף ושוב ללא הקהל שיתמוך מהיציע, מה שמעלים לחלוטין את חשיבות משחקי הבית. העונה הזאת לפחות, על פי ששת מחזורי הפתיחה, לא דומה לשום דבר שהכרנו – וזאת ניתן לראות על פי המצב בטבלה, כאשר מתוך שש המובילות כרגע יש רק שני מועדונים גדולים – ליברפול וטוטנהאם.
1 צפייה בגלריה
לסטר חוגגת על מנצ'סטר סיטי
לסטר חוגגת על מנצ'סטר סיטי
לסטר חוגגת על מנצ'סטר סיטי
(צילום: רויטרס)
אבסורד נוסף הוא שבחלק התחתון של הטבלה ניתן לראות את שתי הענקיות והעשירות של מנצ'סטר, שכרגע מתקשות להתמודד עם עומס המשחקים ועם הפציעות, וכמובן גם עם מה שמביא עימו הנגיף. כמובן שאי אפשר גם להתעלם מהתוצאות כמו ה־2:7 המופרע של אסטון וילה על ליברפול וה־2:5 של לסטר באתיחאד על סיטי.
עוד לא נותרה בממלכה קבוצה בלתי מנצחת, וכרגע מסתמן שבכל משחק בליגה הזאת הכל יכול לקרות וכל תוצאה היא אפשרית.
אז כן, אמנם צריך לזכור שזאת רק פתיחת העונה ורק שישה מחזורים מאחורינו, אבל כרגע העומס שמופעל על הגדולות ביחד עם הפציעות והנגיף טורפים את הקלפים וגורמים לליגה הזאת להיות מטורפת, שוויונית מתמיד ובלתי צפויה. נראה שיש בהחלט סיכוי שמהעונה הזאת ייצא סיפור סינדרלה. מישהו אמר לסטר 2?
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.