כל מה שצריך היה להתרחש קרה, חוץ מצסק"א מוסקבה שהוכיחה לכולן איך לוקחים אליפות. כל שאר הבטוחות והביתיות תקועות ברבע גמר היורוליג. למה? כי הכוכבים הגדולים לא הגיעו, והכי חשוב, כי המאמן ממול למד אותם מצוין.
נתחיל בריאל מדריד: כנראה שבשביל להתעורר היה צורך בפציעות של כולם, כולל טבארס, ואז פתאום התעוררה חיה קדומה עם שלושה ראשים - יול-רודי-קרול. מסכנים אנאדולו אפס, לא יודעים מה נחת עליהם. ובכל זאת, ההימור שלי הוא שבמשחק 5 הטורקים מתעוררים ונותנים בראש.

1 צפייה בגלריה
בראיינט שומר על מירוטיץ'
בראיינט שומר על מירוטיץ'
בראיינט שומר על מירוטיץ'
(צילום: FC BARCELONA)

נמשיך בזניט-ברצלונה: מה קורה מירוטיץ'? שחקן שחקן, אבל בכיין גדול, ובעיקר כנראה שנגמר לו הכוח במאני טיים. לעומתם מגיע הנוקם פאנגוס, שמוכיח שרצון ובעיקר הגנה אגרסיבית מוציאים את ברצלונה משיווי משקל. הימור שלי - שאראס שמר את כל הכוח לסוף, ברצלונה תנצח בבית ובעיקר דייויס יתעורר לחיים. תזכרו מי אמר שפאו גאסול מגיע.
אחרונה חביבה, הקבוצה שלי באיירן מינכן תעבור את מילאנו. למה? כי היא ווינרית, ובעיקר כי יש לה 3 שחקנים שכיף לראות: ציפסר+בולדווין+לוצ'יץ'. הם פירקו את מילאנו חסרת האופי. הימור שלי - עוד משחק צמוד שיגיע לדקה האחרונה, ושם באיירן תעלה לראשונה לפיינל-פור.
האמת היא שדי נמאס מכל השחקנים שמקבלים חוזי עתק ונעלמים. יש ביורוליג המון שחקנים מוכשרים שרק מחכים לפרוח ואין להם גינוני סופרסטאר: לונדבורג, בולדווין, פולונארה, ציפסר, לוצ'יץ', פאנגוס. העזיבה של מייק ג'יימס את צסק"א רק הוכיחה ששחקנים כמוהו וכמו שבד ומירוטיץ' מחרבים קבוצות.
לסיום, אלו סדרות של מאמנים: טרינקיירי ופסקוואל הוכיחו ששיטה שווה יותר מכל דבר. אני מאחל לנו גמר של באיירן מול צסק"א, נתראה ב-30.5.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.