עוד חוזר הניגון אצל אולה-גונאר סולשיאר - שוב הפסד במשחק מכריע. מי שראה את גמר הליגה האירופית מול ויאריאל ברביעי בלילה, ובעיקר את ההארכה, ידע שכך זה ייגמר, בהפסד בפנדלים. אי אפשר היה לנחש שכל 21 הבועטים הראשונים ימצאו את הרשת ואז דויד דה חאה יפספס בדרך ל-10:11 לספרדים, אבל היה ברור שיונייטד לא תניף גביע בגדנסק.
המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד הגדולה עורך חילוף ראשון רק בדקה ה-97, ובכלל, במקום לנסות לנצח בהארכה ולהימנע מבעיטות ההכרעה, הקבוצה שלו שיחקה כדי להעביר את הזמן ולהגיע לפנדלים. מעבר לכך, המאמן הנורבגי ממשיך לתת קרדיט מוגזם לשחקנים שזה לא מגיע להם. למה מרקוס רשפורד משחק 120 דקות, כאשר כל המשחק הוא לא עשה אף מהלך מועיל - לא דריבל מוצלח, לא מסירה טובה, לא בעיטה למסגרת? למה פרד, שלא היה מוצא את מקומו באף קבוצה אחרת בפרמייר-ליג, הוא החילוף הראשון של סולשיאר במצב של 1:1? ולמה בכלל קנית את דוני ואן דה בייק עבור 45 מיליון אירו ושנה שלמה לא השתמשת בו?

1 צפייה בגלריה
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
(צילום: רויטרס)

מנצ'סטר יונייטד זקוקה למאמן התקפי. זו קבוצה שחייבת לחפש את השער בכל שנייה שלה על המגרש, ובשביל זה דרוש גם מאמן שידריך ויכוון את השחקנים כמו שצריך, ולא רק ישב על הספסל וימחא כפיים.
יוליאן נאגלסמן היה המאמן האידיאלי בעיניי, אבל הוא כבר חתם בבאיירן מינכן. לכן, לדעתי יונייטד חייבת ללכת על יואכים לב שמסיים את דרכו בנבחרת גרמניה אחרי היורו הקרוב, או על אריק טן האך מאיאקס. מה שבטוח - אם סולשיאר יישאר גם בעונת 2021/22, זו תהיה עוד עונה של בינוניות באולד טראפורד.
הכותב הוא שד אדום עם לב כואב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.