כמו ג'סי פינקמן לוולטר ווייט ורובין לבאטמן, כך קיירי ארווינג מתחיל להצטייר כסקוטי פיפן האולטימטיבי.
למרות האכזבה ממנו כששיחק במדי הסלטיקס, ההשוואה מהפסקה הקודמת נכתבה באור חיובי. באחד מהראיונות ארווינג סיפר שרק עכשיו הוא מבין את הלחצים שהיו על לברון ג'יימס בתקופה בה שיתפו פעולה בקאבס. הכישלון בהובלת קבוצה גדולה למעמדים הגדולים,כמו שחווה עם בוסטון, רק יכול להעצים אותו כאדם וככדורסלן.

1 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
(צילום: AP)

החתמתו של קיירי בברוקלין בתחילת העונה הביאה עמה ציפיות רבות, בעיקר בשל הכמיהה לצפות בו משחק יחד עם קווין דוראנט. אבל מראש היה ידוע שדוראנט יחזור לשחק רק בעונה הבאה, כך שזו הייתה מעין עונת מעבר בשביל קיירי והנטס. לרוע המזל, ארווינג הספיק לשחק רק 20 משחקים עד שנפצע והושבת. ועדיין -רק 20 משחקים, אך זכינו לראות בהם את קיירי המוכר והטוב. שחקן בלתי ניתן לעצירה שתמיד ימצא את הדרך לקלוע, אם זה משלוש ואם בחדירה, בהתקפה עומדת וגם במגרש הפתוח.
בגיל 28 קיירי נמצא בשיא הקריירה, וכולי תקווה שיחזור אפילו טוב יותר מהפציעה. הכדורסלן המוכשר הזה הוא מסוג השחקנים שבשבילם אנשים קונים כרטיס, ובשבילי הוא הגארד הטוב בליגה. נכון שיש גארדים בעלי כושר מנהיגות טוב ממנו, אבל מבחינת יכולת גרידא הוא הטוב ביותר. הציפייה הכי גדולה שלי מהעונה הבאה היא לראות את הנטס, ושום מילה על גל שני.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.