אם היה פרס "התאחדות השנה" בכדורגל העולמי, אין ספק שהוא מגיע להתאחדות הישראלית. עברו כבר 44 ימים מאז חתם משה חוגג על העברת 50% מהזכויות הבית"ר ירושלים לחמד בן ח'ליפה, ועדיין שוקלים במנגנון הדינוזאורי המכונה "הוועדה המאשרת להעברת זכויות ניהול בקבוצות כדורגל" את אישור העסקה.
איזו עמידה מפוארת על קוצו של יוד! איזו דאגה (כנה, בטח שכנה) לדימוי הציבורי של הכדורגל הישראלי. אנחנו לא מכניסים כל אחד למועדון שלנו. לא ולא אדוני, תוכיח קודם את הייחוס שלך. לא, אנחנו לא יודעים שום דבר עליך, אבל שמענו שאתה מסתובב בחברה מפוקפקת. ובכלל יש לך מספיק כסף? כי תכל'ס, ככל שיש לך יותר כסף, תעודת היושר הופכת פחות נחוצה.
1 צפייה בגלריה
חאמד בן חליפה אל נייהאן ומשה חוגג
חאמד בן חליפה אל נייהאן ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
(צילום: עוז מועלם ופרטי)
הכלה שלנו בררנית מאוד. לא מקבלת כל אחד. לא חשוב שבכלל לא ברור מה מוצא בה בן ח'ליפה. היא לא יפה במיוחד. זכויות השידור למשחקיה לא בדיוק מבוקשות ברחבי העולם. היא הולכת ומאבדת קהלים עקב זמינות משחקים מהליגות הטובות באירופה, בעלים של מועדוני פאר (באר שבע הפועל ת"א, בית"ר ירושלים) מחפשים נואשות מישהו שיחלץ אותם, ואלה שנשארים מזרימים כל שנה כסף ללא שום תקווה שאי פעם ירוויחו מהשקעתם.
אז נפלא שיש תקנון העברת זכויות. כל הכבוד לנו, תיקננו את עצמנו לדעת. הבעיה שהמשפטיזציה הזאת מתייחסת לליגה הישראלית כאילו זו ליגה באי הבריטי או לפחות מועדון חברים מיוחס בלונדון. אם אין לכם שום דבר על חמד בן ח'ליפה, למה אתם מחפשים מתחת לאדמה? אם אתם חושדים שהוא איש קש (עבור מי למען השם? ברון סמים שמת לבזבז את הכסף השחור שלו בליגה המעפנה שלנו?) אז קחו ממנו תצהיר שהוא אינו איש קש, ואם בהמשך הדרך תגלו ששיקר, תשללו ממנו את הזכויות. אתם רשאים לעשות זאת. תקראו בתקנון שלכם. תנו לבן ח'ליפה את הזכויות. תנו לו הזדמנות לשים פה כסף. תפסיקו להתעסק בבולשיט.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.