אחרי שעונת היורוליג הגיעה לסיומה, במכבי תל אביב יכולים להתרכז בליגה הישראלית שתתחדש ב-20 ביוני. אז מי הם השחקנים שנשארו? מי עדיין פצוע ומי לא צפוי להגיע? להלן תמונת המצב במועדון.
מבין הזרים, מי שנשארו בארץ לאורך כל תקופת הקורונה ויעמדו לרשותו של יאניס ספרופולוס היו אמארה סטודמאייר, אנג׳לו קלויארו ואותלו האנטר. מבין המתאזרחים עמדו לרשות המאמן ג'ייק כהן וג׳ון דיברתולומיאו, שחזר להתאמן אחרי הפציעה שהשביתה אותו מאז חודש דצמבר, וכמובן הישראלים יובל זוסמן ודני אבדיה.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
יתרכזו בליגה הישראלית. שחקני מכבי ת"א
(צילום עוז מועלם)
סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי וסנדי כהן היו הראשונים שנחתו בארץ מבין שחקני המועדון ושלושתם שוהים במלון כפר המכבייה ועורכים אימונים מבודדים לפי המתווה המחודש של משרד הבריאות.
החזרה של קווינסי אייסי הייתה בסימן שאלה, אבל אחרי שחרורם של ג׳יילן ריינולדס וטאריק בלאק הצהובים הבינו שהם חייבים לחזק את הקו הקדמי וצפויים גם להחתים מחליף לבלאק לקראת העונה הבאה. אייסי ינחת בארץ ביממה הקרובה, אך לא יעמוד לרשות המאמן במשחק הראשון, אלא רק אחרי שישלים שבועיים של בידוד.
מי שלא אמור לחזור והודיע כבר על רצונו להישאר בארה״ב הוא ארון ג׳קסון. כעת עברו רוב המאמצים להחזרת אלייז'ה בראיינט, שהיה אמור להצטרף מיידית אם ביורוליג היו מודיעים על חזרה, אך כעת, בעקבות ההתפתחויות האחרונות ועצם העובדה שהוא שוהה לצד אשתו ההרה בארה"ב, חזרתו מוטלת בספק. עומרי כספי לא צפוי לחזור לשחק העונה ויוכל לחזור לפעילות רק אחרי ה-24 ביולי.