צמד המשחקים בצרפת וספרד רק חיזק את מה שהיה ידוע כבר זמן מה – הדבר הכי יציב בעונה האירופית של מכבי ת"א השנה הוא חוסר היציבות. מכבי ת"א קבוצה יותר טובה מווילרבאן שניצחה אותה, וקבוצה פחות טובה מברצלונה אותה היא ניצחה. כולם מכירים את הקלישאה שהכדור הוא עגול והטבלה לא משקרת, ועם החלק הראשון של המשפט לא נהוג להתווכח, אך העונה נראה כי החלק השני עומד למבחן - כיוון שאם להיות באמת ובתמים אובייקטיבי, מכבי שווה יותר מהמיקום שלה בטבלה.
גם לאוהדים הוותיקים לא זכור מקבץ כה מכובד של הפסדים במשחקים צמודים, כאילו יש כישוף על הקבוצה. מזל צריך לא רק בחיים אלא גם בספורט. אם היה מדובר בקבוצת כדורגל ישראלית אין ספק שכבר לפני חודש או חודשיים היו שחקני הקבוצה פוקדים קברי צדיקים, והאדוקים מביניהם היו כבר מוצאים דרך להגיע לאומן. על הרבה פחות ממה שקורה במכבי ת"א היו קבוצות שניסו לשנות את מזלן על ידי פנייה לכוח עליון.

1 צפייה בגלריה
בראיינט מול אברינס
בראיינט מול אברינס
בראיינט מול אברינס
(צילום: באדיבות ברצלונה)

במקום זאת, ייתכן שהצוות המקצועי מעודד את השחקנים להאמין בעצמם, אחרת קשה להסביר את הניצחון על ברצלונה שהגיעה ממרומי המקום הראשון ביורוליג למשחק נגד קבוצה שהביטחון העצמי שלה ספג כל כך הרבה חבטות.
ווילבקין הוא הברומטר של מכבי , רק ביחס הפוך לשנים קודמות. בכל משחק באירופה בו ווילבקין משחק טוב, מכבי מפסידה, ולהפך. אולי הגיע הזמן לנסות משהו חדש ולשמור דווקא את כריס ג'ונס לדקות הסיום? גם בימים החלשים שלו האנטר הוא השחקן הכי יעיל בקבוצה, לטיילר דורסי גלים של עליות וירידות, בראיינט בדרך כלל מספק את הסחורה, ז'יז'יץ' די מאכזב, כספי הוא סוס שנגמר מזמן ורק לא סיפרו לו. ובנדר? למרות המשחק האחרון, לא זכור לי שחקן במכבי שקיבל כל כך הרבה קרדיט לאורך זמן רב כל כך ונתן תמורה מועטה כל כך. אם יחליטו לא לממש את סעיף היציאה שלו בסוף החודש, זה יהיה מוזר.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.