ביום חמישי אתלטיקו מדריד תפגוש את לייפציג ברבע גמר ליגת האלופות. ישנם שחקנים שעבורם שלבי הנוקאאוט היו אמורים לקבוע את המשך הדרך במועדונים השונים, ואחד מהם הוא שימה ורסאליקו, המגן הימני של אתלטיקו. אך לקורונה יש תוכניות אחרות, וכנראה שזו הכריעה את עתידו בקבוצה.
לפני שנתיים הוא היה על גג העולם. הקרואטי נתן עונה מצוינת במדי הקולצ'ונרוס, ביסס את מעמדו והועדף על פני חואנפראן, דהר עם אתלטיקו לזכייה בליגה האירופית ורשם כמעט 2,000 דקות בשני המפעלים האירופיים. הוא המשיך משם לרוסיה, ועשה היסטוריה עם נבחרת קרואטיה שהעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לגמר המונדיאל. מעטים האנשים שהיו מהמרים על עלייה שלה למשחק הגדול, למרות הכוכבים הרבים ששיחקו בשורותיה (מודריץ', ראקיטיץ', מנדז'וקיץ', פרישיץ'), אך הקרואטים נלחמו כמו אריות, ויחד איתם ורסאליקו שהחמיץ רק משחק אחד בטורניר. בנוסף, המגן הימני היה אחראי לבישול שער השוויון בחצי הגמר נגד אנגליה, בדרך למהפך בהארכה.

1 צפייה בגלריה
שימה ורסאליקו
שימה ורסאליקו
שימה ורסאליקו
(צילום: רויטרס)

בסיום המונדיאל הושאל ורסאליקו לאינטר תמורת 6.5 מיליון אירו. עונת 2018/2019 הייתה אמורה להיות שדרוג נוסף עבורו, אבל הוא נפצע כבר בתחילת העונה, ולאחר מכן לא חזר באופן סדיר לכר הדשא. פציעות אלו גרמו לו לפספס משחקים רבים, והאחרונה שבהן (ניתוח בברך בינואר 2019) שלחה אותו לתקופת החלמה של כמעט שנה.
המגן חזר למדריד, אחרי שכבר רכשה את קירן טריפייר, המגן האנגלי המצוין של טוטנהאם. בסוף ינואר השנה הוא חזר למגרשים, וסימאונה נתן בו אמון והעדיף אותו על פני סנטיאגו אריאס כאשר האנגלי היה פצוע. "אני חייב לומר שהמאמן היה אמיץ, מכיוון שהוא נתן לי שישה משחקים ברציפות, וזה קריטי עבורי לחזור לקצב. בהתחשב במצב, זה היה סיכון עבורו, אבל סימאונה הוא בחור שיש לו אמונות משלו ואינו חושש", אמר ורסאליקו בראיון בסוף חודש מרץ.
פגרת הקורונה דחתה את מחזורי הסיום של הליגה הספרדית, וגם עיכבה ניתוח נוסף שהיה צריך לעבור המגן בברכו, דבר שגרם לו להחמיץ את כל משחקי הליגה שנותרו. למעשה, ורסאליקו רשם העונה פחות דקות במדי הקולצ'ונרוס ממה ששיחק במונדיאל בצרפת - 482 לעומת 755! לא רק מספר הדקות על המגרש ירד, אלא גם ערכו: לפני שנתיים תג המחיר של השחקן היה 25 מיליון אירו, היום חצי מהסכום.
משחקי הנוקאאוט שנותרו לאתלטיקו היו עבורו קרב על מקום בהרכב ובקבוצה. המגן הימני רצה לתת את כל כולו, וקיווה להיות מועדף על פני טריפייר ואריאס. "עליי להשיב מלחמה על המגרש על כך שהאמינו בי", אמר הקרואטי. השחקן שהראה ומראה רוח לחימה על המגרש בכל מסגרת שהיא, קיווה לצאת עם ידו על העליונה ולזהור כמו אז לפני שנתיים, על אדמת רוסיה.
אך לקורונה תוכניות משלה. לקראית היציאה לליסבון בישרה הנהלת אתלטיקו מדריד ששני שחקנים נדבקו בקורונה – ורסלאיקו ואנחל קוראה. השניים נכנסו לבידוד, והסיכוי שיצטרפו במהלך טורניר ליגת האלופות קלוש. עוד אתגר/מכשול של השחקן שנלחם בשיניים כדי לחזור למגרש.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.