הערב: האירוע המרכזי - חזרתה של ליגת האלופות!

המשחק המרכזי: ליגת האלופות חוזרת עם קרב ענקים. מנצ'סטר סיטי תארח את ריאל מדריד (22:00) לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, כאשר סגנית אלופת אנגליה מובילה 1:2 מהמשחק בספרד. ריאל מגיעה אחרי שזכתה באליפות ספרד לראשונה מזה 3 שנים. יש לה את הכלים לנצח, והיא בהחלט יכולה לעשות את זה עם איש אחד שבולט מעל כולם – קארים בנזמה. מאז עזיבתו של רונאלדו בנזמה הפך להיות השחקן המרכזי בריאל, כבש העונה 21 שערים העונה בליגה ובישל עוד 8, ואם הבלאנקוס יבקיעו הערב הוא יהיה מעורב בכך. סיטי רוצה לתקן את אובדן האליפות עם זכייה בליגת האלופות, ופפ יבנה על גבריאל ז'סוס שינצח עבורו ויבקיע את השערים - כי מאז שאגוארו נפצע, הברזילאי לוהט.
המשחק שכדאי לשים לב אליו: עבור יובנטוס, ניצחון הביתי על ליון (22:00) הוא חובה, אחרי 1:0 בצרפת. שער בודד עלול שלא הספיק, כי הארכה ופנדלים הם המערב הפרוע, ולמרות שזה יהיה קשה, לדעתי יובה תצליח לעשות את זה, בעיקר בזכות הצמד הכי לוהט באיטליה – כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה.

1 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
בנזמה
(צילום: AFP)

מחר: האירוע המרכזי - עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי נפתחת!

המשחק המרכזי: אין הרבה להרחיב - ברצלונה, שקרסה אחרי הקורונה, תארח (22:00) את נאפולי אחרי 1:1 באיטליה, ולא יהיה מפתיע לראות אותה עפה לאור היכולת שהפגינה לאחרונה. לאו מסי לא מרוצה כמו פעם, מרגיש שהוא חייב לזכות בליגת האלופות, אבל לא בטוח שיש לקבוצה את הכלים. זה יהיה משחק גדול. בנוסף, באיירן מינכן תארח באותה שעה את צ'לסי למפגש גמור, אחרי שהגרמנים כבר ניצחו 0:3 בלונדון. צ'לסי השיגה את הכרטיס לליגת האלופות, אבל סיימה רע את העונה באנגליה עם הפסד לארסנל בגמר הגביע. אמנם באיירן לא שיחקה כחודש מאז השלמת הדאבל, אבל לצ'לסי אין סיכוי למחוק את הפער.
המשחק שכדאי לשים לב אליו: הכדורגל הישראלי חוזר, ואיתו משחק אלוף האלופים המסורתי (שמשום מה מורכב העונה משני משחקים, ומהווה שלב בגביע הטוטו). הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב (20:15). מחזיקת הגביע נגד אלופת הליגה. לטעמי זה לא כוחות, מכבי תנצח, למרות שבפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו זה נגמר ב-0:2 אדום שגרם למכבי להיפרד מהחלום של עונה ללא הפסדים. למרות ההפסד הזה במחזור האחרון, למכבי הייתה עונה מעולה, ולא חשוב שתהיה בלי מאמן. בהפועל באר שבע מקווים לפתוח את עונת 2020/21 ברגל ימין. וחוץ מזה, יהיו עוד משחקים בגביע הטוטו שמאפשרים לנו לראות שוב כדורגל ישראלי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.