הקופצת לגובה מעיין פורמן-שחף, הודיעה היום (שלישי), כי אליפות ישראל באתלטיקה בשבוע הבא תהיה התחרות האחרונה בקריירה שלה ולאחריה תפרוש, בגיל 33. פורמן שותפה לתוצאה הטובה ביותר באצטדיון פתוח בקפיצה לגובה של 1.92 מטר.
בפוסט ארוך בפייסבוק סיפרה פורמן-שחף: "באיזור נובמבר החלטתי שזו הולכת להיות העונה האחרונה שלי רק שתכננתי אותה קצת אחרת. התכנון כמובן היה "לתת" עונה טובה ולפרוש בטעם טוב אבל תכנונים מצד אחד ומציאות מצד שני. אז בזמן שרובכם האתלטים מצאתם דרך כזו או אחרת להתאמן בזמן הסגר אני הייתי בבית עם שני ילדים קטנים ותאמינו לי הדבר האחרון שהיה לי כוח אחרי שהם הלכו לישון זה לעשות איזה שהוא אימון".
1 צפייה בגלריה
מעיין פורמן-שחף
מעיין פורמן-שחף
מעיין פורמן-שחף
(צילום: אורן אהרוני)
"הסגר בקורונה רק גרם לי להבין יותר טוב שהאש והנחישות שהיו לי פשוט נעלמו ומבחינתי אני יודעת שאם אני לא יכולה לתת 100% מעצמי למשהו אין לי טעם להמשיך לעשות אותו. חייבת לציין שזאת הייתה החלטה קשה מאוד אבל ברגע שהחלטתי אותה הרגשתי מצוין כאילו שק כבד של עומס וציפיות ירד לי מהכתפיים", כתבה.
"אז אליפות ישראל תהיה התחרות האחרונה שלי, אומנם חשבתי שיהיה קצת אחרת אבל זה מה שיש. אז בראש ובראשונה אני רוצה להודות למשפחה המדהימה שלי שהייתה שם בשבילי ותמיד ידעה איך לחזק אותי ולעמוד מאחורי", סיכמה.