הצדק נעשה? אחרי שגמר גביע המדינה ביניהן בעונה שעברה בוטל ימים ספורים לפני שהיה אמור להיערך בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל, מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד העפילו הערב (שני) שוב למעמד, שייערך ב-10 או ב-11 במאי.
החבורה של ג'ו מתתיה נקמה בהפועל ראשל"צ על ההפסד בדרבי הליגה עם ניצחון מתוק - 27:34 הצהובים הובילו מהפתיחה בהפרשים שנעו בין 5-4 שערים. האדומים ניסו לחזור בחצי השני, אבל לא הצליחו לעמוד במשימה. שתי הקבוצות יתמודדו שוב אחת נגד השנייה ביום שישי בבית העליון בליגה.איבן קראצ'יץ' הוביל את המנצחת עם 8 שערים, שרון שלם, 5, יובל גררה וירמי סידי 3 כ"א. מילוש בואישיץ' וסטפן איליץ' כבשו 5 שערים כ"א למפסידה.
1 צפייה בגלריה
איבן קראצ'יץ' עולה לזריקה
איבן קראצ'יץ' עולה לזריקה
איבן קראצ'יץ' עולה לזריקה
(צילום: יאיר שגיא)
אשדוד, בהופעה הרביעית שלה ברציפות בחצי הגמר, פגשה את בני הרצליה. בניגוד לשני מפגשי הליגה, שבהם הרצליה הציגה יכולת התקפית נהדרת (הבקיעה בשניהם 69 שערים), והשיגה ניצחון ותיקו, האדומים מאשדוד פתחו את המשחק לגמרי אחרת.
רם טורקניץ היה נהדר במחצית הראשונה (8 שערים מ-9 ניסיונות), ואחרי 30 דקות - 14:20 לאשדוד. הרצליה הקטינה את הפיגור בפתיחת המחצית השנייה עם שערים של בן ליברטי ו-ולדיצה סטויאנוביץ' - 25:21 (38'), אבל לא מערב לכך. איתי סויסה וניבו לוי חתמו ניצחון גדול של אשדוד - 27:34.